سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مشهد:

اندیشکده‌های آمریکایی به حضور ایران در میان ۱۰ قدرت برتر دنیا اعتراف کردند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده‌های آمریکایی ایران را جزو ۱۰ کشور برتر قدرتمند آینده دانستند گفت: ما توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد   سردار سرتیپ محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده‌های آمریکایی ایران را جزو ۱۰ کشور برتر قدرتمند آینده دانستند گفت: برآورد ۱۰ مرکز و اندیشکده امنیتی، سیاسی، دانشگاهی و اقتصادی آمریکایی است که می‌گوید که ما شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

وی تصریح کرد:ما مقتدر هستیم و اراده می‌کنیم و در برابر تهدیدات می‌ایستیم، اما در بخش اقتصادی و نرم بیشترین تهدید را داریم فشار‌های اصلی آن‌ها بر حاکمیت دینی و سپاه پاسداران و بسیج است به طوری که همین دیروز ۲۲ شرکت ما را تحریم کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آن‌ها می‌دانند حاکمیت دینی، سپاه پاسداران و بسیج نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد گفت: پس از انقلاب آمریکایی‌ها در هر جایی که جنگی را شروع کردند شکست خوردند در یمن نیز قطعا شکست می‌خورند؛ لذا درصدد هستند راهبرد‌های مذاکره برای اصلاح برجام، گفتگو درباره تحولات منطقه و توانمندی‌های نظامی ایران به ویژه موشکی را به نتیجه برسانند.

سردار سرتیپ محمدحسین سپهر تاکید کرد: ما امروز نیاز داریم با انسجامی که مقام معظم رهبری توقع و انتظار دارند به جنگ دشمن برویم و حجم زیادی مطالبه‌گری از دولت و دستگاه حاکمیتی می‌کنیم چرا که ما توانمندی‌های متعددی داریم که طرح‌های جهادی انقلابی قابل اجرا و گره‌گشایی است .

 
وی گفت: در سطح رسانه‌ها مطالبه را طرح کردیم برای مثال طرح حمایت از کالای ایرانی ما با مشکلات و سختی‌هایی روبه‌رو است، اما طرحی علمی، تجربی و شدنی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ا فزود: خدمت‌رسانی جهادی سبب افزایش امید و نشاط، کاهش محرومیت، توازن در توسعه و ... می‌شود، اما گره اصلی اقتصاد ما را باز نمی‌کند.
 
سردار سرتیپ محمدحسین سپهر با تاکید بر اینکه دولت را باید تقویت کرد تصریح کرد: ما شرعا اجازه تضعیف دولت را نداریم و در مقام اعتقادی و اجرایی ما نیست که دولت را تضعیف کنیم البته انتقاد و مطالبه‌گری را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام//ا.ی
 

برگزاری نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

برچسب ها: بسیج ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.