سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری امنیت زوار اربعین برعهده ۳۰ هزار مامور ناجا

نماینده، ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:در ایام اربعین ۳۰ هزار نیروی پلیس در مرز‌های شلمچه، مهران و چذابه امنیت زائران را برعهده خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز  در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: نیروی انتظامی این توفیق را دارد که در نقاط مختلف کشور با روحیه جهادی به وظایف خود عمل کند و تامین امنیت رفت و آمد زائران اربعین به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های این نهاد است.

وی افزود: ملت شریف ایران خدمات نیروی انتظامی را می شناسند و می داند نیروی انتظامی برای برقراری امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی خدمت رسانی می کند و این امنیت ها مبتنی بر فرهنگ اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هر اندازه نیروی انتظامی بتواند نسبت به امور فرهنگی و اسلامی در جامعه نقش ایفا کند به همان اندازه می تواند در دیگر بخش های اقتصادی، امنیت و بخش های مختلف اجتماعی در کاهش آسیب ها نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: از جمله اموری که نیروی انتظامی می تواند در بسترهای فرهنگی نقش ایفا کند همین همایش عظیم اربعین حسینی است که 30 هزار نفر از مرزبانان ناجا در مرزهای، شلمچه، چذابه، خسروی و مهران مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در ایام اربعین بیش از 2 میلیون تن از هموطنان برای حضور در عتبات به مرزهای کشور مراجعه می کنند که تامین امنیت این جمعیت در حوزه نظامی و ترافیکی بر عهده نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب با تمام قدرت در صحنه حاضر است و ماموریت های خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.

با حضور نماینده ولی فقیه در ناجا به صورت همزمان موکب شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شلمچه و چذابه کار خدمات رسانی به زائران حسینی را آغاز کرد.

انتهای پیام/ د

امنیت زوار در مرزهای سه گانه کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.