فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در شلمچه گفت : از ابتدای شروع حرکت زائران اربعین حسینی تاکنون هیچ مشکل امنیتی در شلمچه مشاهده نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرهنگ علی اکبر سقایی فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در شلمچه افزود:با تمهیدات اتخاذ شده در بخش های راهور، انتظامی و نظامی تاکنون مشکلی در عبور زائران گزارش نشده است.

وی به عبور 80 هزار نفر از اتباع خارجی و 520 هزار زائر ایرانی از مرز شلمچه اشاره کرد و گفت : با توجه به این که گذرگاه شلمچه تنها گذر مرزی اتباع خارجی است روند عبور زائران خارجی از این مرز نیز در کمال امنیت و منظم در حال انجام است.

سرهنگ سقایی به آغاز بازگشت زائران از زیارت اربعین حسینی در مرز شلمچه اشاره کرد وافزود : به منظور تسهیل در بازگشت زائران به مناطق مختلف کشور تمهیدات خاصی در پایانه مرزی شلمچه اندیشیده شده است.

وی گفت : پارکینگ اتوبوس های برون شهری و تاکسی های درون استانی از هم تفکیک و جدا شده که پلیس راهور و نیروهای یگان ویژه امنیت را برقرار می کنند .

فرمانده قرارگاه ناجا در شلمچه افزود:از ابتدای ماه صفر تاکنون حادثه ترافیکی نیز در طول مسیرهای منتهی به مرز شلمچه گزارش نشده است.

در اربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

انتهای پیام /د

مشکل امنیتی در مرز شلمچه مشاهده نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.