سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه رازی و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه

تفاهم نامه همکاری دانشگاه رازی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه رازی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه منعقد شد.

محمدباقر نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی گفت : دانشگاه در راستای انجام وظایف، ارتباطات خود را با دستگاه های اجرایی بیشتر کند.

وی گفت : دستگاه های اجرایی عمدتاً مرکز انباشت دانش ضمنی و تجربی است و هنوز برخی از آنها مکتوب نشده و در اسناد علمی قابل یافت نیست.

نجفی افزود : امیدواریم با همکاری دانشگاه از تمام ظرفیت دانایی موجود برای حل مشکلات استان استفاده شود و نیز با تبادل دانش مکتوب و ضمنی به پیشرفت دانش کمک کنیم.

وی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی را از مراکز علمی موفق استان دانست و گفت : این مرکز، اساتید برجسته‌ای در زمینه علمی دارد و امیدواریم این تفاهم نامه شروعی برای همکاری جدّی در راستای حل مسائل استان و پیشرفت علمی استان از طریق انجام کارهای علمی مشترک از سوی اساتید دانشگاه و اساتید مرکز تحقیقات باشد.

حسن خمیس آبادی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : طی یکی دو سال اخیر ارتباط بسیار خوبی میان مرکز تحقیقات و دانشگاه برقرار شده و امیدواریم این تفاهم نامه بابی برای همکاری باشد و از پتانسیل علمی دانشگاه رازی در تحقیقات خود استفاده کنیم.

وی افزود : مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه از مراکز تحقیقات مطرح کشور است و پنج ایستگاه تحقیقاتی خوب در این مرکز داریم و امیدواریم از این سرمایه استفاده بیشتری به عمل آید .

 

 

انتهای پیام/د

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه از مراکز تحقیقات مطرح کشور است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.