سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی دادستان نظامی مازندران

برپایی آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم تکریم از خدمات حجت ‌الاسلام زارعی و معارفه رحیم رحیمی صبح امروز با حضور معاون نظارت و بازسی قوه سازمان قضایی نیروهای مسلح، مسئولان انتظامی و دولتی مازندران در ساری برگزار شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در این مراسم گفت: پلیس مازندران در حوزه برخورد سرعت عمل برخورد با مجرمان اقدامات خوبی شد که این امر یکی از عوامل کاهش جرائم در جامعه است.

وی افزود: با همکاری و تعامل مستمر و ادامه ‌دار میان نیروهای مختلف نیروهای نظامی و انتظامی می‌توانیم امنیت را توسعه و ارتقا دهیم.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح نسیم معرفت در مازندران به صورت پایلوت و به صورت کشوری اجرا شد که با اجرای این طرح برای جامعه هدف ۳۰ درصد کاهش جرائم کارکنان را شاهد بودیم.

سردار میرفیضی گفت: امسال شورای سربازی به ابتکار سربازان جهت اجرای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد که در بحث پیشگیری بسیار اهمیت دارد، در ۶ ماهه نخست امسال در کل جرائم ۱۶ درصد و در بحث جرائم مهمه ۲۱ درصد کاهش داشتیم.

حجت ‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران نیز گفت: مسئولیت همانند امانتی است که میان مسئولان جا به‌ جا می‌ شود تا به درستی و با امانتداری درخدمت نظام و انقلاب باشیم.

وی افزود: نیروهای مسلح همانند دژی مستحکم و تکیه ‌گاه مردم و اجتماع هستند که جایگاه عظیمی در جامعه دارند.

حجت ‌الاسلام پورخاقان گفت: جایگاه دادستان نظامی والا بوده که برحسن رفتار و اقتدار نیروهای مسلح نظارت دارد که هر جا سلامت این نیرو حفظ شود به یقین سلامت جامعه حفظ می ‌شود.

احمد غلامی قادی معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی کشور نیز در این مراسم گفت: جایگاه نیروهای مسلح رفیع و بلند است که اگر بخواهیم اهمیت نیروهای مسلح را درک کنیم باید اهمیت امنیت را بدانیم که اگر این مقوله مهم نباشد توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ممکن نخواهد بود.

وی افزود: تربیت، امنیت و آزادی از الزامات جامعه اسلامی است که بزرگ‌ ترین نعمت امنیت است که ابتدا خود نیروهای مسلح باید از سلامت کامل برخوردار باشند.

غلامی گفت: نیروهای مسلح ایران از سایر نیروها متفاوت است که با بررسی تاریخی این فرق بارز است که قبل از انقلاب میلیون‌ها کیلومتر از خاک ایران جدا شد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس تمامیت ارزی کشور با تمام و کمال حفظ شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی کشور افزود: حفظ نیروهای مسلح در نظام جمهوری ضرورت مضاعف دارد تا از خطرات مصون بمانند که وجود سازمان قضایی و انقلابی و دادگاه‌ های نظامی برای نیروهای مسلح مهم است که در راستای فرمایش فرمانده کل قوا در حفظ و اقتدار نقش خود را به نحو مطلوب ایفا کنند.

انتهای پیام/ م

برپایی آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی مازندران در ساری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.