مردمی سازی امنیت می‌تواند باعث افزایش احساس امنیت و در نهایت کاهش آسیب‌ها و جرایم در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران در دیدار با فرمانده انتظامی استان، گفت: ﻣﻬﻢﺗﺮﻳﻦ ﻣﺸﻜﻞ ﺑﺮای ﻳک ﻛﺸﻮر وفتیﺑﻪ وﺟﻮد ﻣیآﻳﺪ ﻛﻪ در ﻓﻀﺎی ﻋﻤﻮﻣی ﺟﺎﻣﻌﻪ، ﻣﺮدم اﺣﺴﺎس اﻣﻨﻴﺖ ﻧﻜﻨﻨﺪ.

وی افزود: امنیت متعلق به همه آحاد جامعه است و تنها کسی باید احساس نا امنی کند که قصد آسیب زدن به امنیت و آرامش مردم را داشته باشد.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح مازندران با اشاره به اینکه، ﻧﻴﺮﻭی ﺍﻧﺘﻈﺎمی ﻣﻬﻢﺗﺮﻳﻦ متولی ایجاد امنیت در جامعه است و بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: پلیس برای اینکه بتواند از نیرو‌های اجتماعی جهت دستیابی به اهداف خود سود ببرد باید بتواند رویکرد‌ها و نگرش‌های افراد جامعه را با خود همسو کند.

حجت الاسلام پورخاقان با اشاره به نقش مشارکت‌های مردم، نهاد‌ها و سازمان‌ها افزود: مردمی سازی امنیت می‌تواند باعث نهادینه شدن این امر، افزایش احساس امنیت و در نهایت کاهش آسیب‌ها و جرایم در جامعه شود.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری‌های سازمان قضائی نیروی مسلح با نیروی انتظامی، گفت: با تقویت این تعامل می‌توان به امنیتی مطلوب در جامعه دست یافت.

انتهای پیام/آ

استفاده از مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.