سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت هواوی در طی سه سال 45 میلیون گوشی هوشمند فروخته است

مسئولان شرکت هواوی در نهایت آمار فروش گوشی‌های سری Enjoy را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان شرکت هواوی مدتی پیش دو گوشی هوشمند Enjoy 9 Plus و Enjoy Max را در چین معرفی کردند. نکته مهم این است که مسئولان هواوی در همان مراسم معارفه اعلام کردند که فروش محصولات این شرکت رکورد جدیدی به جای گذاشته است که در آینده به آن اشاره خواهد شد.

حال اعلام شده که آمار فروش مورد نظر شرکت هواوی که قصد بیان آن را داشته به میزان فروش 45 میلیون نسخه گوشی هوشمند بوده است. نکته جالب این است که این میزان فروش فقط طی سه سال اتفاق افتاده است.

خانواده گوشی هوشمند Enjoy در سال 2015 متولد شد و در همان ابتدا شاهد عرضه دو نسخه مختلف Enjoy 5s و Enjoy 5 بودیم. همچنین از طرفی به دلیل قیمت مناسب این دو محصول که از رده قیمت 145 آغاز شده و نسخه 5 اس آن در حدود 289 دلار قیمت‌گذاری شده بود؛ شاهد اقبال خوبی از سوی کاربران به آنها بودیم.

سال بعد شاهد عرضه دو گوشی Enjoy و Enjoy 6s به عنوان تسل دوم گوشی‌های انجوی بودیم. در سال 2017 برای اولین بار، سری گوشی های انجوی با سه نسخه محتلف به روز شد و مسئولان هواوی Enjoy 7، Enjoy 7s و Enjoy 7 Plus را روانه بازار کردند.

امسال نیز بهترین نسل سری گوشی های انجوی به لحاظ سخت افزاری و فنی با سه عنوان Enjoy 8, Enjoy 8e, و Enjoy 8 Plus رونمایی شد و پیش از این در دسترس کاربران قرار گرفته است. با توجه به فروش خوب نسخه‌های 2018 خانواده گوشی‌های انجوی می‌توان توقع داشت که این سری در سال‌های آینده موفقیت بیشتری را کسب کند.

گفتنی است؛ دو گوشی Enjoy 9 Plus و Enjoy Max نیز پیش از این توسط مسئولان هواوی معرفی شده‌اند و قرار است به عنوان پرچمداران این سری در سال 2019 معرفی شوند. بر اساس پیش‌بینی منتقدان دو محصول جدید هواوی به دلیل قیمت خوب و سخت افزار قوی با فروش بالایی روبه‌رو می‌شوند و همین امر می‌تواند رکورد فروش 45 میلیونی این سری را افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: تاریخ پایان پیش‌فروش گوشی OnePlus 6T در فروشگاه آمازن لو رفت +تصویر


انتهای پیام/

شرکت هواوی آمار فروش 45 میلیون گوشی خود را منتشر کرد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.