سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خمینی‌شهر میزبان مسابقات قرآنی ارتش

فرمانده گروه 44 توپخانه ارتش اصفهان گفت:بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآنی ارتش 29 آبان تا یکم آذر در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر عباس دادستانی فرمانده گروه 44 توپخانه ارتش اصفهان  امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله در هر استان با تدبیر نیروی زمینی برای خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران مسابقات قرآن در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 8 سال جنگ تحمیلی 48 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که ثمره این جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها حضور این قاریان در ارتش بوده که ادامه دهنده راه آنان هستند، افزود: قاریان بسیار خوبی در ارتش فعالیت دارند که دارای مقام‌ها و رتبه‌های برتر کشوری و بین‌المللی هستند که حضور این قاریان در پادگان‌ها باعث شده تا دیگر همکاران و سربازان ارتش را در زمینه‌های قرآنی آموزش دهند.

فرمانده گروه 44 توپخانه ارتش اصفهان با اعلام این‌که بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن منطقه‌ای نزاجا به میزبانی گروه 44 توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، خبر داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، مفاهیم، اذان، قرائت با شرکت بیش از 300 نفر از قاریان پایور و وظیفه برادر از استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمان، چهارمحال و بختیاری همزمان با 29 آبان تا یکم آذر ماه در جوار امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این دوره از مسابقات مصادف با هفته وحدت برگزار می‌شود، اضافه کرد: نماز وحدت بین قوم‌ها و به خصوص بین قاریان و مردم اهل سنت و شیعه با حضور مسؤولان لشکری و کشوری مستقر در استان اصفهان در حاشیه این دوره از مسابقات برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است نماینده اعزامی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی جهان که در کشور عمان برگزار شد، از نیروهای گروه 44 توپخانه ارتش در اصفهان بوده و برای ایران اسلامی در مسابقات قرآنی بین‌المللی افتخار را کسب کرد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی ارتش

برچسب ها: ارتش ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.