سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ سارق منزل با ۷ فقره سرقت در بجنورد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سه سارق منزل، اماکن خصوصی و دولتی در بجنورد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان بجنوردی مبنی بر سرقت از منزل و اماکن خصوصی آنان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف ۷ فقره سرقت از منزل ، اماکن خصوصی و اماکن دولتی و دستگیری سه سارق با هویت‌های معلوم شدند.

سرهنگ پاکدل اظهار کرد: پس از شناسایی و دستگیری این سارقان ، با بازجویی‌های فنی و پلیسی آنان به سرقت‌های ارتکابی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام / ب 

دستگیری ۳ سارق در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قفل ضد دیلم
۲۳:۰۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
اولین نکته مهم که باید به دهن بسپاریم اینه که دوربین مدار بسته فقط به کار کشف میاد، تازه اگر سارق ماسک نزده باشه، پس دوربین مدار بسته هرگز نمیتونه از ورود سارقین پیشگیری کنه.

دومین نکته مهم اینه که درب ضد سرقت وجود خارجی نداره، چون سارقین اصلا به جنس درب کاری ندارند و حتی اگر فرض کنیم دربی داریم که سر تا سر از فولاد غیر قابل برش ساخته شده باشه، سارقین فقط قفلشو باز یا تخریب میکنند و اصلا به جنس درب کاری ندارن. پس برای پیشگیری از ورود سارقین از دربهای ورودی، باید پشت سر هم برای خودمون تکرار کنیم تا باور کنیم که وقتی کلید ساز میتونه حفاظ و دربهایی که فکر میکردیم ضد سرقت هستند و کلید، رمز یا ریموتشون گم شده با روشهای مختلف غیر تخریبی، مثل شاه کلید و هک و یا روشهای تخریبی مثل توپی زنی و دیلم زنی باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس فقط قفل باید غیر قابل باز شدن یا تخریب باشه، حتی اگر یکی روی درب نصب باشه، مثل قفل ضد دیلم مرد نگهبان که هیچ کلید ساز و دزدی نمیتونه باز یا تخریبش کنه.

و همچنین برای پیشگیری از ورود سارقین از طریق پنجره ها و بالکن، باید حفاظ ضد دیلم نصب باشه که قابل تخریب با دیلم، قیچی و جک نباشه

اگر هم اموال و اسناد ارزشمندتون را داخل گاوصندوق نگه میدارید، حتما قفل ضد زورگیری را داخل گاوصندوق نصب کنید که بالاخره یه روزی هم اموالتون و هم زندگیتون را نجات خواهد داد.