سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند: بولیوی حریف دست و پا بسته ای نبود

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بولیوی تیم دست و پا بسته ای نبود و با زحمت تمام بازیکنان توانستیم‌این حریف را شکست دهیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا بیرانوند دروازه بان تيم ملی فوتبال كشورمان  درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: بازی خوبی مقابل بولیوی انجام دادیم و حریف دست و پا بسته نبود. بولیوی تیم ما را اذیت کرد اما خدارا شکر که در نهایت توانستیم با زحمت تمام بچه ها این تیم را شکست دهیم.

او درباره اینکه چرا تیم ملی فوتبال ایران برخلاف تیمی مانند عراق برای برگزاری بازی با تیم های سطح اول جهان مانند برزیل و آرژانتین مشکل دارد گفت: این مشکلی است که مدت هاست برای تیم ملی وجود دارد. شرایط ما از لحاظ مالی و اقتصادی به شکلی است که نمی توانیم مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم و کاری هم از دست فدراسیون فوتبال بر نمی‌آید. پیش از جام جهانی هم همین مشکلات را داشتیم و تنها ۲ بازی دوستانه سطح بالا با روسیه و ترکیه برگزار کردیم. سایر دیدارهای دوستانه مقابل پاناما، ونزوئلا و دیگر تیم‌ها مانند بازی با بولیوی بود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: در اردوی بعدی ۲ بازی دوستانه دیگر پیش رو داریم و به امید خدا با پیروزی مقابل ونزوئلا و ترنیداد و توباگو برای جام ملت های آسیا به خوبی آماده شویم.


بيشتر بخوانيد:

جهانبخش:باید با حریفان بهتری بازی کنیم/می دانستم کارم در برایتون سخت است 

پورعلی گنجی: بولیوی حریف چغری بود/ همه بازیکنان تیم ملی باکیفیت هستند

سزار فاریاس: بازیکنانمان برای این بازی خسته بودند/ایران تیمی قدرتمند در بازی‌های خانگی است


انتهاي پيام/

اظهارات دروازه بان تيم ملی فوتبال ايران پس از بازی مقابل بوليوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد احمدی
۰۱:۲۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
پول نیست و تمام