سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حفظ آمادگی تمامی دستگاه‌ها در برابر حوادث احتمالی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: در حوزه مدیریت حوادث، باید با سازمان‌های همکار و پشتیبان به یک زبان مشترک رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد دهقان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد در نخستین نشست کارگروه استانی بهداشت و درمان در برابر حوادث و پدافند غیرعامل دانشگاه شهید صدوقی گفت: یکی از اهداف کارگروه بهداشت و درمان در برابر مدیریت حوادث و پدافند غیرعامل، حفظ آمادگی تمام شهرستان‌ها در حوزه بهداشت و درمان است.

دهقان افزود: در حوزه مدیریت حوادث به خصوص مدیریت حوادث در دانشگاه علوم پزشکی و حوزه پدافند غیرعامل نیاز است که با سازمان‌های همکار و پشتیبان به یک زبان مشترک رسید.

وی تصریح کرد: در حوزه مدیریت بحران چهار فاز پیشگیری، آمادگی، بازتوانی و مدیریت بحران حائز اهمیت است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد با بیان اینکه مخاطرات شهرستان در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شناسایی شده است خاطر نشان کرد: تا حدودی آسیب پذیری‌ها در شهرستان استخراج شده و با این کار به نقشه راه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نزدیک می‌شویم.

دهقان بیان داشت: در شهرستان بافق اگر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مشکلی رخ دهد با انسجام می‌توان آن را مدیریت کرد تا کمترین آسیب به منابع و افراد تحمیل شود.

شایان بذکر است در این نشست وضعیت آمادگی سازمان‌های همکار و پشتیبان در حوزه بهداشت و درمان در برابر حوادث غیر مترقبه و پدافند غیر عامل بررسی شد.

انتهای پیام/ غ

ضرورت حفظ انسجام تمامی دستگاه های شهرستان‌ها در برابر حوادث 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.