سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۱۰ هزار و ۴۰۱ حامی ایتام و محسنین در کرمان

معاون توسعه و مشارکت های کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت:۴۲ هزار و ۱۷ حامی حمایت ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌منظور رسیدگی به فرزندان ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: ۱۱ هزار و ۱۳۱ فرزند یتیم و ۹ هزار و ۴۹۶ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

وی بابیان اینکه این تعداد فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توسط ۴۲ هزار و ۱۷ حامی خیر حمایت می‌شوند، افزود: ۱۰ هزار و ۴۰۱ نفر از این حامیان در شش‌ماهه نخست امسال جذب کمیته امداد استان کرمان شده‌اند و حمایت تعدادی از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را عهده‌دار شدند.

وی ادامه داد: حامیان خیر ۱۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

کریمیان زاده با اشاره به اینکه هزار و ۹۶۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند، گفت: امیدواریم با مشارکت خوب خیران و جذب حامی برای این فرزندان خانواده‌های نیازمند بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

وی به شیوه‌های پرداخت کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: به‌منظور سهولت در کار، حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و با شماره‌گیری کد #۰۰۲۵*۷۴۱*، نصب اپلیکیشن سکه بر روی تلفن همراه خود، مراجعه به سایت کمیته امداد و یا از طریق خودپرداز بانک ملت کمک‌های خود را به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کرمان در ادامه به روش‌های مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این نهاد اشاره کرد و گفت: خیران و حامیان نیکوکاری که قصد مشارکت در این طرح‌ها رادارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در محل سکونت خود، پایگاه‌های ویژه این نهاد در مناسبت‌های ملی و مذهبی، آدرس اینترنتی http://mohsenin.ir و یا از طریق تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ در این طرح‌های خیر خواهانه مشارکت کنند.

وی افزود: بسیاری از حامیان نیکوکار علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، در زمینه‌های مختلف ازجمله سبد غذایی، پوشاک، جهیزیه، درمان، تحصیل، مسکن، فرهنگی و آموزشی نیز فرزندان معنوی تحت تکفل خود را حمایت می‌کنند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.