سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 4 هزار و 600 حبه قرص مخدر در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان كنگاور از کشف 4 هزار و 600 حبه قرص مخدر به همراه 106 لیتر شربت متادون با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

 به گزارش    خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   سرهنگ  عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان كنگاور   اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس با رصد‌های اطلاعاتی، از فعالیت عامل عرضه شربت متادون در شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: مأموران در قالب یک تیم عملیاتی با اقدامی غافلگیرانه و سریع، نسبت به شناسایی محل تردد خودرو متهم که حامل شربت متادون بود اقدام و به سرعت در جهت متوقف نمودن آن وارد عمل شدند.

سرهنگ الهیاری افزود: متهم به محض مشاهده تور ایست و بازرسی ماموران اقدام به فرار کردند که پس از مسافتی تعقیب و گریز در نهایت تسلیم پلیس شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۱۰۶ لیتر شربت متادون و تعداد ۴۶۰۰ عدد قرص مخدر شامل ۳۱۰۰ عدد متادون و ۱۵۰۰ عدد بویرونوفین ۲۰ و ۴۰ میلی گرمی شدند.

وی در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.




تعامل پلیس و مراکز دانشگاهی در پیشگیری از وقوع جرم موثر است

 



رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه، تعامل پلیس و مراکز علمی و دانشگاهی را در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار موثر ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با افزایش این تعامل شاهد کاهش چشمگیر جرم در جامعه و شهرستان باشیم.

 سرهنگ "شهریار کریمی" در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان پاوه اظهار داشت: دانشگاه محل انتشار افکار و اندیشه‌های نابی است که می‌تواند پاکدستی را ترویج کند.

وی ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم مسئله مهمی است که هزینه‌های بسیار کمتری دارد و نتایج به مراتب بهتری تا کشف آن خواهد داشت.

سرهنگ کریمی افزود: امروز بخش زیادی از جوانان با محیط‌های دانشگاهی و علمی سروکار دارند، محیطی که می‌تواند به آن‌ها بیاموزد چگونه در برابر مشکلات خود را محافظت و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پاوه یادآور شد: رعایت برخی نکات و مسائل به ظاهر ساده باعث می‌شود جلوی بسیاری از جرائم نظیر سرقت‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته و روشنفکر تاثیر بسیار زیادی در انتقال هشدار‌های پلسی به سایر اقشار جامعه و خانواده خود دارند که باید نسبت به آن حساس باشند.

سرهنگ کریمی در پایان با قدردانی از جامعه دانشگاهی به خاطر همکاری با پلیس، گفت: نیروی انتظامی در همه حال محافظ جان و مال مردم است و خدمتگذاری به شهروندان را برای خود افتخار می‌داند.

 
انتهای   پیام/ز
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.