سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین 100 درصدی اعتبار پروژه های شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند از تامین 100 درصدی اعتبار پیش بینی شده طرح های امسال شهرداری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  جاوید شهردار بیرجند گفت: مدیران شهری دغدغه مالی اجرای پروژه های عمرانی نداشته باشند ، 100 درصد اعتبار پیش بینی شده در پروژه ها تامین می شود.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی دسته بندی و به معاونت ها و سازمانهای مربوطه ابلاغ شده،  افزود: این کار سبب  جلوگیری از  تداخل کاری و تسریع در روند اجرای پروژه ها می شود.

جاوید هدف اصلی از انجام پروژه های عمرانی را ایجاد انگیزه در شهروندان ، سرزندگی ، رفاه و ارائه خدمات به ساکنان شهر عنوان کرد و گفت: برای این پروژه ها 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی پیش بینی شده است.

شهردار بیرجند از  ساماندهی آیلندهای جنوب شهر تا پایان سال خبرداد و افزود: وضعیت پروژه های پارک جنگلی، فرهنگسرا، پارک خطی، خیابان جمهوری، پل موسی بن جعفر (ع)، کانال سجادشهر، المان میدان ایثار و شهادت و چهارشنبه بازار در حوزه معاونت امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پروژه های راه اندازی سوله پردازش، راه اندازی جایگاه نخاله های ساختمانی، آبرسانی مهرشهر ، آبرسانی پارک جنگلی ، اجرای فضای سبز آیلندها ، پارک ها  و زیبا سازی میدان ها و لکه گیری در حوزه معاونت خدمات شهری  از جمله پروژه هایی است که تا پایان سال اجرا می شود.

انتهای پیام/ ط آ

خدمت رسانی شهرداری بیرجند به ساکنان شهر

برچسب ها: شهرداری ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.