سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس تلفنی بيش از 65 هزار شهروند كاشانی با مرکز فوريت های پليسی 110

فرمانده انتظامی شهرستان كاشان از برقراری تماس تلفنی 65 هزار و 365 شهروند كاشانی با مرکز فوريت های پليسی 110 شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علي پوركاوه فرمانده انتظامی شهرستان كاشان اظهار داشت : در 3 ماهه دوم سال جاري 65 هزار و 365 شهروند كاشاني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان تماس تلفني برقرار کردند که از اين تعداد 39 هزار و 469 تماس عملياتي معادل 60 % ، تعداد 25 هزار و 896 مورد تماس مشاوره اي معادل 39 % بوده است .

وي در ادامه خاطرنشان كرد : از مجموع کل تماس هاي گرفته شده مردمي يك درصد تماسهاي تلفني با 110 غير قابل رسيدگي و پيگيري بوده است که اين امر پليس را دچار مشکل کرده و از حضور به موقع در صحنه هاي ضروري که مردم به پليس احتياج دارند باز داشته است.

سرهنگ پوركاوه در ادامه تصريح كرد : بلحاظ اجراي طرح هاي مختلف در سطح شهرستان بوِيژه اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي ، طرح برخورد با سوداگران مرگ در مناطق حاشيه اي شهر کاشان رضايت مندي بالاي مردمي را در پي داشته است .

پوركاوه ضمن قدرداني از تعامل خوب شهروندان با پليس در شناسايي و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پيشنهاد خود را از طريق تلفن 197 دفتر نظارت همگاني پليس با خادمان خود در نيروي انتظامي، در ميان بگذارند .

 

انتهای پیام/م

 

تماس تلفنی شهروندان كاشانی با مرکز فوريت های پليسی 110

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.