سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نیمه نخست امسال ۷۴ شرکت تعاونی در استان اصفهان تشکیل شده است

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از تشکیل ۷۴ شرکت تعاونی در استان در نیمه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد : ۱۱ درصد از اعضای تعاونی های کل کشور در این بازه زمانی مربوط به استان اصفهان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان علیرضا تیغ ساز مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال سه هزار و ۵۸۰ اصفهانی عضو شرکت‌های تعاونی شدند ، تصریح کرد : استان اصفهان از نظر تعداد اعضای تعاونی‌های تشکیل شده ، جایگاه دوم را در کشور دارد.

وی با  اشاره به تشکیل ۷۴ شرکت تعاونی در استان اصفهان در نیمه نخست امسال ، اظهار کرد: ۱۱ درصد از اعضای تعاونی های کل کشور در شش ماهه اول سال مربوط به استان اصفهان است و به این ترتیب برای یکهزار و ۸۵۴ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان  با بیان اینکه در سال ۹۷ اولویت وزارت متبوع اش تشکیل شرکت‌های تعاونی تأمین نیاز تولیدکنندگان برای رفع بسیاری مشکلات است ، گفت : استان اصفهان با تشکیل سه تعاونی تأمین نیاز تولیدکنندگان ، رتبه اول کشور را داراست.

 

انتهای پیام/م

سه هزار و ۵۸۰ اصفهانی عضو شرکت‌های تعاونی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.