سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کوهبنان؛

تأکید بر اسکان دائمی مردم قبل از سردی هوا

فرماندار کوهبنان گفت:کانکس‌های شهرستان کوهبنان جمع آوری نمی‌شود وباید تا قبل از سرد شدن هوا اسکان دائم انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانجلسه ویژه ستاد بازسازی شهرستان کوهبنان با حضور مدیرکل بحران استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری، معاون شرکت گاز استان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران کل استانی و مدیران شهرستان برگزار شد.

سالاری فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به سردی هوا و کوهستانی بودن منطقه فعلا زمان جمع‌آوری کانکس‌ها نیست و باید تلاش شود زمان از دست نرود و تسهیلات در اختیار مردم قرار گیرد تا واحد‌های مسکونی هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی ابراز داشت: شهرداری در زمان بحران در سه شیفت کاری فعالیت کردند و با تلاش و جدیت بنیاد مسکن کار‌های خوبی انجام شد، در دهستان جور و شهر کوهبنان پس از ۹ ماه هنوز بسیاری از تلفن‌ها قطع هستند که باید هر چه سریعتر چاره‌اندیشی شود.

فرماندار کوهبنان افزود: باید تسهیلات مکمل هر چه سریعتر در اختیار مردم قرار بگیرد تا ساخت واحد‌های مسکونی سرعت بگیرد، مشکل ۵۰ قطعه زمین واگذاری به شهرداری از سوی اداره راه و شهرسازی تاکنون در حد صورت جلسه باقیمانده که هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

مجید سعیدی مدیرکل بحران استانداری کرمان نیزدر این جلسه گفت: اولویت نخست کاری دولت بازسازی واحد‌های دیده در زلزله بود لذا باید کمک کنیم قبل از فصل سرما واحد‌های مسکونی مردم تکمیل شود و اسکان دائمی مردم رقم بخورد.

وی تاکید کرد: کرمان استان حادثه‌خیزی است که باید همیشه آماده باشیم لذا واحد‌هایی که بازسازی شده‌اند و نیاز به کانکس ندارند جمع‌آوری و در مرحله اول به واحد‌هایی که نیمه‌کاره هست، تحویل شود و در نهایت جمع‌آوری شود که در سایر زمان‌ها بتوان استفاده کرد.

سعیدی تصریح کرد: تا آخرین روز بازسازی در کنار مردم خواهیم بود تا خانه‌های مقاوم و استاندارد بسازند.
انتهای پیام/ح

اسکان دائمی مردم زلزله زده کوهبنان قبل سردی هوا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.