سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزاع و درگیری خیابانی در بجنورد رنگ خون گرفت

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل در کمتر از٢٠ دقیقه در بجنورد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در تشریح جزییات این خبر گفت: شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محل کوچه جاجرمی شهرستان بجنورد ، بلافاصله ماموران ١١٠ که مشغول گشت زنی در خیابان بودند به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: متاسفانه در این درگیری شخصی با هویت معلوم با ضربات چاقو مصدوم و به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه بر اثر شدت جراحت وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سردار مظاهری گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان بجنورد و پلیس آگاهی استان قاتل در کمتر از ٢٠ دقیقه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل بلافاصله پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شد ، گفت: در بازرسی بدنی از قاتل آلات قتاله نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به آگاهی دلالت داده شد و در اختیار مقامات قضایی قرارگرفت.

سردار مظاهری در پایان از شهروندان خواست آستانه تحمل و طاقت خود را بالا ببرند واز نزاع و درگیری خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام / ب

دستگیری قاتل ۲۰ دقیقه بعد از قتل در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.