سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به کیفیت ساخت و ساز‌ها در قزوین

استاندار قزوین گفت: مهمترین مشکل مسکن در قزوین مربوط به رعایت نکردن استاندارد‌ها و کیفیت ساخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در شورای مسکن گفت: خانه‌ها و منازل برخی از شهر‌های استان مانند سگزآباد از کیفیت لازم سکونت برخوردار نیستند و ۸۳ درصد واحد‌های مسکونی آن فاقد اسکلت است.

زاهدی خاطر نشان ساخت: در خود شهر قزوین نیز حدود ۳۰ درصد واحد‌های مسکونی فاقد اسکلت و عمر بالای ۲۰ سال است که باید به مقاوم سازی و بازآفرینی آن‌ها توجه کرد.

وی افزود: متوسط متراژ واحد‌های مسکونی استان نیز از سال ۸۵ تاکنون رو به افزایش بوده است به گونه‌ای که شهر قزوین به ساخت واحد‌هایی با متراژ‌های بزرگتر و شهر‌های کوچکتر به ساخت واحد‌های کوچکتر روی آورده اند.

استاندار خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که فاصله درآمدی میان قزوین و سایر شهر‌ها استان ایجاد شده که ممکن است تبعات و آسیب‌های اجتماعی نیز به دنبال داشته باشد.

زاهدی با اشاره به مهاجرپذیری استان گفت: با توجه به احداث واحد‌های مسکن مهر در استان شاهد مهاجرت از استان‌ها یا شهر‌های دیگر به قزوین هستیم که ممکن است تبعاتی را برای شهر مهاجر پذیر داشته باشد و باید حوزه معاونت اجتماعی استانداری طرح‌های پیشگیرانه لازم را در این زمینه اجرایی کند.

انتهای پیام/

شورای مسکن در قزوین

برچسب ها: استانداری ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.