سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه گویی امروز در ارومیه

مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه گویی امروز با اعلام نفرات برگزیده به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قصه گویی که در سالن فرخی واقع در پارک ملت ارومیه برگزار شد، در خصوص اثرات قصه و قصه گویی گفت: قصه گویی به عنوان یک هنر ادبی همواره می‌تواند آثار تربیتی بجا بگذارد چرا که قصه درس زندگی و انتقال دهنده تجارب خوب و مهم زندگی می‌باشد.
 
زاهدی افزود: قصه گویی نشان داد که با رشد تکنولوژی این ارتباط شفاهی هنوز رنگ نباخته است و کسب تجربه از طریق قصه می‌تواند ما را در مسیر تربیت کودکان و نوجوانان قرار دهد و همواره راه آینده بشر باشد؛ چرا که قصه ساختن، قصه گفتن و قصه شنیدن از مهمترین راه‌های کسب تجربه است. همچنین وجود آثار تربیتی، اصول اخلاقی و انسانی در محتوای قصه‌ها موجب شده تا قصه در زندگی انسان مورد توجه باشد.
 
وی در ادامه گفت:مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی که از دیروز در ارومیه آغاز شده بود با در مجموع بیش از ۱۶ ساعت قصه گویی و رقایت ۶۳ نفر در سه بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ ها، دختر‌ها و پسر‌ها و زنان و مردان امروز با انتخاب ۱۱ نفر برگزیده به کار خود پایان داد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: نفرات برگزیده جشنواره قصه گویی راه می‌یابند که ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سالجاری در مرحله منطقه‌ای که در اردبیل برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.
 
گفتنی است: در بخش زنان و مردان افسانه بازیار، سمیرا رحیمی، شیدا نصرتی، علی اکبر پور رسول و توحید اسکندرزاده و در بخش دختر‌ها و پسر‌ها نازنین فرجی، فروزان امینی و فاطمه محمد خانی و در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها زهرا عنبری مقدم، صبور شریفی و سلطانعلی دریادل به فرهیخته به مرحله منطقه‌ای جشنواره راه یافتند.
 
همچنین از سمین اخروی، فریده طباطبایی و مظفر خداوندگار در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ ها، ثریا پسوه‌ای، غزاله آریانا و معصومه قاسمی در بخش دختر‌ها و پسر‌ها، مینا محمدعلی زاده در بخش زنان و مردان تقدیر شد.
 
انتهای پیام/م
 

 مراسم اختتامیه مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه گویی برگزار شد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.