سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۶ نفر عضو کانون مداحان اردستان هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده ۱۱۶ نفر شامل ۸۸ مرد و ۲۸ خانم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید جواد حیدری رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات کانون مداحان اردستان در تاریخ ۹ آذر برگزار می شود.

وی افزود: کانون مداحان دارای ۵ نفر اعضای اصلی هستند که کارشان ساماندهی مداحان شهرستان و برگزاری کلاس ها و آموزش هایی همچون مقتل شناسی برای مداحان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: تعداد مداحان شهرستان اردستان که اسامی آنها در سامانه طوبا ثبت شده ۱۱۶ نفر است که برادران ۸۸ نفر و خواهران ۲۸ نفر هستند.

وی افزود: فرآیند انتخاب مداحان با تشکیل اعضاء کانون به ریاست رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه، ناجا و اداره اطلاعات و رئیس شورای هیئات مذهبی و یک نفر مداح خوش نام که کاندید نمی شود، تشکیل شده است.

حیدری بیان داشت: اطلاع رسانی برای انتخابات آغاز شده و باید افراد در کلاس سطح بندی که در خصوص معلومات دینی و قرآنی است، شرکت کرده و کد دریافت کنند.

وی همچنین اعلام کرد: شهرهایی که ۲۰ تا ۲۰۰ مداح دارند باید پنج نفر را انتخاب کرده و دو نفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شوند که سن و شرط شرکت در انتخابات ۳۰ تا ۶۵ سال و داشتن مدرک دیپلم است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.