سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادگاه رژیم صهیونیستی اخراج لارا قاسم را به تعویق انداخت

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تا اخراج لارا قاسم، دانشجوی آمریکایی را از سرزمین‌های اشغالی به تعویق بیاندازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه تصمیم گرفت تا اخراج لارا قاسم، دانشجوی آمریکایی را از سرزمین‌های اشغالی به تعویق بیاندازد. لارا قاسم به دلیل حمایت از کمپین تحریم رژیم صهیونیستی از ورود به سرزمین‌های اشغالی منع شد.

اخراج این دانشجویی آمریکایی تا اتخاذ تصمیم نهایی قضات این رژیم در خصوص درخواست تجدیدنظر او برای دریافت مجوز اقامت در سرزمین‌های اشغالی به تعویق افتاد. دادگاه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این هفته جلسه‌ای درخصوص بررسی درخواست تجدیدنظر لارا قاسم برگزار خواهد شد.

درخواست تجدید نظر لارا قاسم دو روز پس از آن مطرح شد که دادگاه منطقه‌ای تل‌آویو ممنوعیت ورود او به سرزمین‌های اشغالی را تائید و اعلام کرد این رژیم به طور قانونی اقدام به محافظت از خود در برابر ورود او (لارا قاسم) به سرزمین اشغالی کرده است.

 این دانشجوی آمریکایی که حامی تحریم رژیم صهیونیستی است، چندی پیش به محض ورود به فلسطین اشغالی، از سوی مأموران شاباک، سازمان اطلاعات داخلی اسرائیل، بازداشت شد. این دانشجو که در فرودگاه تل‌آویو بازداشت شد، قرار شد تا صدور حکم دادگاه رژیم صهیونیستی درباره او همچنان در این فرودگاه تحت بازداشت شاباک (شین بت) بماند. دادگاه رژیم صهیونیستی تا زمان صدور حکم نهایی درباره درخواست او برای ورود به سرزمین‌های اشغالی دستور ماندن او در زندان را صادر کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند لارا قاسم در صورت لغو درخواست خود، آزاد است تا به آمریکا بازگردد. لارا قاسم قصد داشت تا برای یک سال در یکی از دانشگاه‌های سرزمین‌های اشغالی تحصیل کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.