سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید سالانه بیش از 30 هزار تن گوشت قرمز در اردبیل

رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: میزان تولید سالانه گوشت قرمز در استان به بیش از 30 هزار تن می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیل نیکشاد، رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل امروز در جلسه بررسی راهکارهای افزایش میزان تولیدات دامی افزود:از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید میزان تولید انواع محصولات دامی استان افزایش یافته به گونه ای که میزان تولید گوشت قرمز از 28 هزار و 400 تن در سال 93 به 30 هزار و 300 تن در سال جاری می رسد.

وی اظهار داشت:    480 مرغداری با ظرفیت 9 میلیون و 400 هزار قطعه در هر دوره در استان پرورش داده می شود و دامداران و مرغداران با تجربه در استان و امکانات بالقوه خدادادی و مراتع سرسبز و دشت حاصلخیز مغان و عشایر ایل شاهسون و گوسفند نژاد مغانی و شتر دوکوهانه از ظرفیت های استان جهت تولید گوشت قرمز ، سفید و فرآورده های لبنی است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل ادامه داد: بخش امور دام و تولید محصولات متنوع در آن یکی از اولویت های اساسی می باشد که این سازمان با جدیت راهکارهای دستیابی به حداکثر محصولات دامی را دنبال می کند .

نیکشاد افزود: در سال جاری 277 هزار و570 تن شیر خام ، 41 هزار و 800 تن گوشت سفید مرغ و 11 هزار و 400 تن تخم مرغ خوراکی تولید و روانه بازار مصرف می شود.

انتهای پیام/ع

افزایش تولید گوشت قرمز در اردبیل


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.