سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتل فراری توسط مأموران پلیس آگاهی دزفول با به‌کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدرعباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: پس از مفقود شدن یک نفر در دزفول،  مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم پس از تلاش‌های مستمر سرانجام حقیقت موضوع را کشف کردند.

وی با اشاره به جزئیات این قتل افزود: مشخص شد قاتل به هویت(م-س) به وسیله یک قبضه سلاح کلت کمری مقتول به هویت(م-ب) را که با هم سوار بر خودروی در حال حرکت بودند، با شلیک 2 گلوله در یکی از مسیرهای منتهی به دزفول از پای در آورده و سپس با کمک همدستش، جسد وی را در مسیر برگشت به اندیمشک در زمین های کشاورزی اطراف این شهرستان دفن کرده و خودرو و سلاح بکار رفته در قتل را درون رودخانه انداخته است.

عباس زاده عنوان کرد: محل اختفاء قاتل فراری شناسایی و طی عملیاتی منسجم وی دستگیر شد که در بازجویی‌های مأموران پلیس و پس از رویارویی با مستندات پرونده و همچنین شهادت همدستش در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل انگیزه خود از قتل ارتکابی را اختلافات شخصی عنوان کرده و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

قاتل فراری در مخفیگاهش دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.