سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب درخواست مخابرات برای عدم پرداخت قبض تلفن ثابت

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران خبر منتشر شده مبنی بر درخواست مخابرات برای خودداری مشترکان از پرداخت هزینه قبض این دوره تلفن ثابت را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا بیدخام درباره خبر منتشر شده مبنی بر خودداری مشترکان خطوط تلفن ثابت در استان تهران از پرداخت قبوض تلفن این دوره افزود: متاسفانه این خبر توسط یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که صحت ندارد و مشترکان تهرانی این ماه نیز باید قبوض خود را پرداخت کنند.

وی با تببین علت افزایش نرخ قبوض مشترکان در این دوره گفت : با توجه به آشنا نبودن مشتریان با استفاده از اینترنت تلفن ثابت در مخابرات منطقه تهران، سقف مصرف هزینه بخشی از مشتریان که حدود 105 هزار نفرند افزایش یافت که مشتریان از این موضوع آگاهی نداشتند اما آنان می توانند با مراجعه به سامانه 1818 یا با تماس به تلفن 2000 برای پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

بیدخام درباره تکلیف این گروه از مشتریان که بهای بیشتری در قبوض این دوره پرداخته اند گفت: اگر مشتریان عزیز ، مبلغی بیش از حد مجاز پرداخت کرده باشند در دوره بعد بصورت بستانکاری لحاظ خواهد شد ولی قطعا مشتریان ما باید این ماه نیز قبض تلفن خود را پرداخت کنند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
به ما پیامک زدن گفتن قبض چند ماه پیشتون رو پرداخت نکردید . تکلیف ما چیست ؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
قبض برام اومد 64 تومن در حالی که دوم اه بود تلفنم به علت جابجایی قطعه پیگیر شدم اصلاح شد ، شد 47 تومن خدا میدونه پیگیر نشی
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
این مخابرات دیگه داره اذیت می کنه و تلفن مردمو برا بدهی قط میکنه
اکبر
۰۸:۰۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
مخابرات ایران وضعیت اقتصادی خوبی داره این دفعه رانگیرید ازمردم به حساب عیدی بذارید والا چیزی کم نمیشه. بگت مخابرات ایران هم به ملت بسته حمایتی مجانی دلد.
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
وهرروز هم به یه طریقی قیمت هزینه تلفن ومکالمه را بالا میبره اخراج واستیضاح کنید
ناشناس
۰۶:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
مگر قرار نبود آبونمان حذف بشود؟
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
از ابتدای مرداد من از طریق صفحه کاربری مخصوص خودم در سایت مخابرات اقدام به تغییر سرعت و حجم اینترنت خانگی کردم و به صورت پیش پرداخت هزینه را پرداخت کردم ولی الان در فبض مرداد و شهریور هم هزینه adsl بروز کرده و بدلیل حجم زیاد بسته پیش خریداری شده جدید مصرف هم کمی از قرار داد قبلی بیشتر شده است ولی مخابرات اضافه حجم مصرف را هم محاسبه و با قبل از تغییر سیستم برای من قبض صادر نموده است این یعنی دوبار من باید هزینه ی اینترنت را پرداخت کنم یکبار پیش پرداخت و یکبار روی قبض !
امید
۰۱:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
قضیه این است:
سرویسهای طرح جدید، مثلا ۲ مگی‌ها، حجم ماهانه ۱۶۰ گیگ دارند و ترافیک بین الملل آنها ۴ برابر حساب میشود.
اما سرویس ۲ مگی طرح قدیم، حجم ماهانه ۷۵ گیگ داشته که طبق قرارداد، ترافیک بین الملل آنها ۲ برابر حساب میشود.
مخابرات در دوره اخیر به اشتباه ترافیک بین الملل سرویسهای قدیم را نیز ۴ برابر حساب کرد.
امید
۰۱:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
قضیه این است:
سرویسهای طرح جدید، مثلا ۲ مگی‌ها، حجم ماهانه ۱۶۰ گیگ دارند و ترافیک بین الملل آنها ۴ برابر حساب میشود.
اما سرویس ۲ مگی طرح قدیم، حجم ماهانه ۷۵ گیگ داشته که طبق قرارداد، ترافیک بین الملل آنها ۲ برابر حساب میشود.
مخابرات در دوره اخیر به اشتباه ترافیک بین الملل سرویسهای قدیم را نیز ۴ برابر حساب کرد.