سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاع پیدا کردن از استاندارد بودن کالا با شماره زیر علامت استاندارد

رییس اداره استاندارد گناوه گفت:مردم با ارسال شماره زیر علامت استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از استاندارد بودن کالا اطلاع پیدا کنند.

شاهین زاده درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر , افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف شکایت خود را با شماره ۱۵۱۷ اعلام کنند تا طی ۲۴ ساعت به درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

رییس اداره استاندارد گناوه گفت:کالای استاندارد ارتباط مستقیم با سلامت شهروندان دارد و تولید کنندگان باید کالای با کیفیت تولید کنند, چنان چه کالایی غیر استاندارد در بازار توزیع شود سریعا جمع آوری خواهد شد.

وی گفت: از سال گذشته تا کنون پویشی به عنوان (من کالای ایرانی میخرم) توسط اداره استاندارد ایجاد شده است، و در این خصوص بسته‌های فرهنگی در بین دانش آموزان و شهروندان توزیع شده، تا دانش آموزان با انتقال محتوای این بسته‌های آموزشی به خانواده‌ها آن‌ها را با اهمیت موضوع استاندارد آشنا کنند.

شاهین زاده ادامه داد: یکی از بیشترین شکایات مردمی درباره ی پمپ بنزین‌ها بوده است که باتوجه به کارشناسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان فنی به این نتیجه رسیده ایم که تمامی نازل‌های سوخت پمپ بنزین‌ها استاندارد هستند و ایراد‌های موجود به علت بی کیفیت بودن نوع و وجود هوا در بنزین است.

رییس اداره استاندارد گناوه گفت: یکی دیگر از موضوعات مهم, استاندارد بودن ترازو‌ها در فروشگاه‌ها است که با بازرسی‌های انجام شده اغلب آن‌ها ازنظر فنی مشکلی نداشته اند.

وی افزود: در حوزه شمال استان ۳۲ واحد تولیدی مهر استاندارد در اخیار دارند  که پس بازرسی‌های به عمل آمده از ۲۸ مورد , ۱۹ مورد قبول و ۹ مورد مردود شده اند.

ریس اداره استاندارد گناوه با بیان این که  در سطح شهرستان گناوه  ۴ کارگاه تولید بتن وجود دارد که همگی استاندارد‌های لازم را دارند ادامه داد: چهار آسانسور موجود در هتل‌های گناوه پلمپ شده که یکی از آن‌ها با تعویض آسانسور و تعمیرات کلی مجددا مجوز گرفت است و سه مورد دیگر همچنان پلمپ هستند.

وی گفت: سه شهربازی موجود در گناوه مجوز استاندارد را دارند، اما پارک‌های شهرداری به علت نداشتن استاندارد با هماهنگی شهرداری از چرخه مصرف خارج شدند و به جای آن‌ها وسایل استاندارد قرار گرفت.

انتهای پیام/م

سه شهربازی موجود در گناوه مجوز استاندارد را دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.