فرماندار شهرستان گناوه گفت: با تلاش‌های بنیاد مسکن برای توسعه زیرساخت‌های روستایی، برخی از روستا‌های این شهرستان در حد و اندازه‌های یک شهر توسعه یافته‌اند.

برخی روستا‌های گناوه در حد شهر‌ها توسعه یافته‌اندفرماندار شهرستان گناوهپیش از ظهر شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سید علی پاک‌نژاد بر لزوم مشارکت و همکاری ویژه برای اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی تاکید کرد و ادامه داد: در روز افتتاح و آغاز این طرح در یکی از روستا‌های شهرستان به عنوان پایلوت حضور یافته و برنامه افتتاحیه را برگزار می‌کنیم.

فرماندار شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش‌های بنیاد مسکن برای توسعه زیرساخت‌های روستایی این شهرستان بیان کرد: با تلاش‌های بنیاد مسکن برای توسعه زیرساخت‌های روستایی، برخی از روستا‌های این شهرستان در حد و اندازه‌های یک شهر توسعه یافته‌اند.

وی افزود: نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های بنیاد مسکن داریم و تلاش می‌کنیم و حوزه شهری و روستایی تلاش می‌کنیم تا با تخصیص اعتبارات مناسب شاهد توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان باشیم.

پاک‌نژاد با اشاره به اینکه بخش اعظم روستا‌های شهرستان گناوه آسفالت شده است، افزود: امیدواریم اندک روستا‌های باقی‌مانده نیز عملیات زیرسازی و آسفالت آن‌ها هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی مقاوم‌سازی مسکن روستایی را به عنوان یک برنامه بسیار مهم عنوان کرد و گفت: امیدواریم بنیاد مسکن همچون گذشته طرح‌های خود را با سرعت و کیفیت در این زمینه اجرایی کند.

انتهای پیام/م

تلاش‌های بنیاد مسکن برای توسعه زیرساخت‌های روستایی

برچسب ها: مسکن ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.