سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت در اصفهان

جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت در اصفهان برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید حسن رضا زاده رئیس نخستین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت گفت: برنامه ریزی این جشنواره از یک سال پیش کلید خورد که با انتخاب اعضای شورای سیاست گذاری و نیز تبیین اهداف و محور های فراخوان این جشنوار با استقبال بی نظیر علاقه مندان مواجه شدیم.

رئیس این جشنواره ادامه داد: تا آخرین لحظات  بالغ بر 900 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که  39  فیلم پس از اخذ مجوز  از اداره کل ارشاد مورد داوری قرار گرفتند.

رضا زاده با اشاره به رونمایی از تمبر یادبود جشنواره مهر سلامت اضافه کرد و گفت:  همچنین در این جشنواره   از سامانه حامیان سلامت رونمایی می شود. کارگاه های تخصصی فیلم سازی و سلامت با حضور اساتید حوزه سینما هم برگزار خواهد شد.

سید مهدی سیدین نیا دبیر جشنواره گفت: ساختار اصلی این جشنواره  بر اساس بخش های مستند داستانی و فیلمنامه است و  بخش دانش آموز ی که با همکاری آموزش و پرورش سبب تولید 60 فیلم به دست خود دانش آموزان شده از اتفاقات خوب این جشنواره است.

دبیر جشنواره اعلام کرد : فیلم ها به لحاظ کیفی در سطح بالایی هستند و فیلم سازان کاملا حرفه ای به تولید این فیلم ها پرداختند.

گفتنی است :افتتاحیه جشنواره مهر سلامت 23 مهر در سالن سوره اصفهان و اختتامیه 26 مهر در سالن دکتر شریعتی برگزار می شود. 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.