سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییرات مدیریتی بر اساس راهبرد مدیریتی و گردش نخبگان شکل می‌گیرد

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: همه تغییرات مدیریتی بر اساس راهبرد مدیریتی و گردش نخبگان شکل می‌گیرد چرا که بزرگترین سرمایه سازمان، سرمایه نیروی انسانی است و با گردش نخبگان، ظهور ظرفیت‌های نوین نیرو‌های انسانی شکل می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرحمن تاج الدین گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین و عالی‌ترین سازمان اجتماعی کشور توانسته است کارنامه‌ای را در دولت تدبیر و امید بر جای بگذارد که امروز بیش از ٤٢ میلیون نفر معادل نیمی از جمعیت کشور، تحت پوشش این سازمان است و با بیش از ٦٧ هزار نفر پرسنل در سراسر کشور به مخاطبان سازمان خدمت می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی افزود: امروز سازمان تامین اجتماعی فراتر از هر نوع نگاه سلیقه ای، جناحی و حزبی به عنوان یک نهاد خدمت گزار افتخار می‌کند که تنها پرچم صلح و امنیت و دوستی و آرامش و آسایش برای مخاطبان خویش را بر فراز بخش‌های بیمه‌ای و درمانی افراشته است.

وی بیان داشت: امروز در جای جای استان بوشهر، پروژه‌های متعدد بیمه‌ای و درمانی شروع به کار کرده است که توسعه بیمارستان عسلویه، احداث ساختمان شعبه عسلویه، توسعه بیمارستان در بوشهر، تجهیزات پزشکی درمانی و بیمارستانی در بوشهر و ایجاد مجتمع رفاهی در گناوه  از جمله آن‌ها است.

عبدالرحمن تاج الدین گفت: نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، با جدیت در موضوعات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی و مسائل وزارت رفاه، هماهنگی و همدلی داشته اند.

وی گفت: همه تغییرات مدیریتی بر اساس راهبرد مدیریتی و گردش نخبگان شکل می‌گیرد چرا که مدیرعامل سازمان اعتقاد دارد بزرگترین سرمایه سازمان، سرمایه نیروی انسانی است و با گردش نخبگان، ظهور و بروز ظرفیت‌های نوین نیرو‌های انسانی شکل می‌گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: مدیران ما در کمال همکاری و هماهنگی با نماینده عالی دولت در استان گام برمی دارند تا به کمک استاندار و نمایندگان مجلس، فرمانداران، ائمه جمعه و شرکای اجتماعی کارگری و کارفرمایی برنامه‌های تدوین شده سازمان را پیاده نمایند.

وی افزود: استان بوشهر برای سازمان تامین اجتماعی بسیار مهم و رو به توسعه است و مدیرکل جدید این استان با استفاده از وجود نیرو‌های توانمند برای بهبود و توسعه خدمات سازمان و رفع تنگنا‌های موجود در استان بوشهر گام برخواهد داشت.

تاج الدین تاکید کرد: کار‌های صورت گرفته در استان بوشهر برآیند زحمات مدیرکل سابق و همکاران تامین اجتماعی در استان است و امروز سازمان تشخیص داد در راستای ظرفیت و تخصص ایشان از تجربیات وی به عنوان مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی استفاده نماید.

انتهای پیام/م

بزرگترین سرمایه سازمان، سرمایه نیروی انسانی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.