سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان بوشهر معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آیینی با حضور معاونین سازمان تامین اجتماعی، معاون استاندار بوشهر و مدیران استانی، از زحمات یونس خسروانی، تجلیل و عبدالله شیرکوند به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی شد.

شیرکوند گفت: اعتماد سازی متقابل سازمان تامین اجتماعی با مجموعه دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه از جمله اهداف من در استان است و تمامی پروژه‌های مصوب سازمان از جمله احداث ساختمان شعبه عسلویه و مجتمع رفاهی در گناوه را پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: سعی می‌کنم از تمام تجربیاتم بهره برده و برای توسعه خدمات سازمان در استان بوشهر آن‌ها را به منصه ظهور برسانم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: در راستای اهداف و ماموریت‌های سازمان، تعامل ویژه برون سازمانی با مردم و مخاطبان، خانه کارگر، کانون بازنشستگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارفرمایان، استاندار، نماینده، ولی فقیه در استان خواهم داشت.

شیرکوند ادامه داد: ارتقای سطح خدمات در استان، ارتقای جایگاه برون و درون سازمان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در سطح کشور نیز از جمله اهداف من در این استان خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: خدمت در سازمان تامین اجتماعی نعمت بزرگی است و باید آن را قدر بدانیم و بدانیم که هرچه به مردم خدمت کنیم راه موفقیت بیشتری در پی داریم.

شیرکوند از زحمات مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان قدردانی کرد و افزود: این اداره کل، بیش از ٣١٧هزار بیمه شده و ٣٧ هزار مستمری بگیر  دارد و پوشش ٨٠ درصدی بیمه در این استان نشان از زحمات و تلاش‌های مدیر سابق و همکاران وی است.

انتهای پیام/م

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر

 

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.