سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن نیاز به عمل اجتماعی همگانی دارد

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت:کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن نیاز به عمل اجتماعی همگانی دارد تا با مشارکت مردم و مدیران کشور تغییرات اساسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک اتفاق بیفتد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در آیین تجلیل از رانندگان قانون مدار این شهرستان اظهار کرد: قانون مداری نظم و امنیت را ارتقا می بخشد و دغدغه های اجتماعی و مشکلاتی مانند آمار بالای تصادفات را در جامعه کاهش می دهد.

وی افزود: کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن نیاز به عمل اجتماعی همگانی دارد تا با مشارکت مردم و مدیران کشور تغییرات اساسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک اتفاق بیفتد و با قانون مداری، امنیت و ایمنی خودروها و ایمنی جاده ها تصادفات کاهش یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون با اشاره به آمار بالای تصادفات در کشور، تصریح کرد: عزم همگانی برای کاهش تصادفات در کشور وجود دارد همچنان که تاکنون توانسته ایم موفق عمل کنیم، اما باید تغییر نگرش و توجه در حوزه های مختلف بیشتر شود تا اینکه بازهم شاهد کاهش وقوع تصادفات باشیم.

وی ادامه داد: آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان و نوجوانان جزو برنامه های مهم پلیس است، اما قانون مداری رانندگان الگویی برای کودکان و نوجوانان برای آینده خواهد بود و اگر آن ها قانون گریزی را از خانواده های خود، رانندگان سرویس های عمومی و سایر افراد مشاهده کنند حتما در آینده تاثیر می گذارد.

سرهنگ صادقی به وضعیت ترافیک شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال تصادف فوتی در شهرهای این شهرستان اتفاق نیفتاده، اما وضعیت تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن بیش از سال گذشته بوده و باید این وضعیت تحلیل و از وقوع مجدد آن جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: ساماندهی وضعیت راه ها، افزایش کنترل های پلیس، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت حقوق دیگران در رانندگی به کاهش تلفات جاده ای کمک می کند و نیاز به همکاری همه افراد با انجام چنین اقداماتی است.

وی تجلیل از رانندگان نمونه را فرصتی برای معرفی افراد الگو و تلاش برای کاهش تصادفات و تخلفات دانست و تصریح کرد: رانندگان سرویس های عمومی تحت نظارت پلیس هستند و هر ساله برترین آن ها مورد تجلیل قرار می گیرند البته افزایش قانون مداری وظیفه همه رانندگان است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از رانندگان قانون مدار  شهرستان تیران وکرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.