سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت ها و توانمندیهای سرمایه گذاری فراوانی در استان زنجان وجود دارد

فرصت ها و توانمندیهای سرمایه گذاری فراوانی در استان وجود دارد که می توان با ورود در این حوزه و رفع موانع پیش روی ، سرمایه گذاریهای مختلفی در استان به منظور تولید و اشتغال بیشتر جذب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در نشست صمیمی با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به اینکه ازمهمترین ماموریت های رسانه ملی و استانی معرفی محصولات کارگاه های کوچک، متوسط و بزرگ تولیدی به منظور تحقق شعار سال و معرفی کالاهای ایرانی و ایجاد اشتغالزایی پایدار است گفت:هم اکنون برنامه های متعددی از شبکه های مختلف رسانه ملی و استانی به منظور نهادینه کردن مصرف محصولات داخلی در حال پخش است.

  لطیفی افزود : فرصت ها و توانمندیهای سرمایه گذاری فراوانی در استان وجود دارد که می توان با ورود در این حوزه و رفع موانع پیش روی ، سرمایه گذاریهای مختلفی در استان به منظور تولید و اشتغال بیشتر جذب کرد.


وی در ادامه اظهار داشت : الان دشمنان نظام در حوزه اقتصادی فشارهای فراوانی را وارد می کنند که باید با حفظ وحدت و امیدافزایی در مردم نسبت به آینده ، با این توطئه ها مقابله کرد .


رییس سازمان معدن، صنعت و تجارت استان هم در این نشست گفت:ا یجاد زیرساخت و جذب سرمایه های صنعتی، جذب سرمایه گذار در حوزه معدنی ، توسعه تجارت خارجی اعم از صادرات و واردات و ..... از اهم برنامه های این سازمان است.


 فغفوری افزود: امسال فعالیتهای خوبی در جذب سرمایه گذاری و حوزه معدن صورت گرفته است.


وی گفت: دشمن هجمه فرهنگی و اقتصادی را برای تضعیف نظام اسلامی به کار گرفته که برای مقابله با این توطئه ها باید آماده و مجهز باشیم .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هم گفت: در تلاشیم تا فضایی ایجاد کنیم که اعتماد بین صنعتگران، تولیدکنندگان و دولت افزایش یابد تا در سایه هم افزایی آنان شاهد شکوفایی و رونق بیشتر در اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام/ن

 

نشست مدیران حوزه صنعت و معدن و تجارت استان و شرکت شهرکهای صنعتی با مدیرکل صداوسیمای زنجان

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.