سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنیسور کرمانی قهرمان رقابت های تنیس مناطق پنج گانه کشور

مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان که به میزبانی شیراز برگزار شد، با قهرمانی کیمیا عامری از کرمان پایان یافت.

مرتضی ایرانمنش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله هفتم رقابت های تنیس مناطق آزاد بانوان ( بدون حضور 12 نفر برتر ) از شنبه ۱۴ مهر جاری با حضور ۳۹ شرکت کننده از استان های فارس، کرمان، تهران، اصفهان و یزد با مدیریت بهراد ذوالنوریان و سرداوری ماریا تیموری به میزبانی هیئت تنیس استان فارس در مجموعه تنیس یونیک آغاز شد.

وی افزود: سرانجام پس از ۶ روز رقابت سخت و نفس گیر، کیمیا عامری از کرمان بر سکوی نخست مسابقات ایستاد و پرنیا رکن آبادی  از استان اصفهان نایب قهرمان شد.

ایرانمنش تصریح کرد: نسترن چوبینه و  کیمیا مناجاتی از  فارس نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی یادآور شد: در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور نائب رئیس هیئت تنیس استان فارس و جمعی از مدیران کمیته های تنیس در مجموعه تنیس یونیک شیراز برگزار شد، از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایز‌ تقدیر شد.

ایرانمنش این موفقیت بزرگ را به این بازیکن، خانواده اش و شکیبا پورتقی مربی وی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: بیش از پیش شاهد پیشرفت تنیس استان کرمان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

 مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان۱۴  تا ۱۹ مهر جاری به میزبانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تنیسور کرمانی بر سکوی نخست مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.