سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری قزوین؛

وظیفه نیروی انتظامی دفاع از ارزش‌های اسلامی است

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: دفاع از ارزش‌های اسلامی و امانت داری از بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی تلقی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس‌کل دادگستری استان در نشست مشترک دادگستری و نیروی انتظامی ، اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، دقت در انجام وظیفه قانونی، دفاع از ارزش‌های اسلامی و امانت داری را از جمله ویژگی‌های نیرو‌های انتظامی بیان کرد و گفت :  دفاع از ارزش‌های اسلامی  مهمترین آنها است .

حجت‌الاسلام قدرتی افزود: نهاد‌های فرهنگی باید به کمک دستگاه قضایی بیایند چراکه اگر منسجم و متناسب با نیاز عمل نکنند، تلاش نیرو انتظامی و دستگاه قضایی بی ثمر می‌ماند.

وی اضافه کرد: اخلاق مداری، صبر و‌حوصله، حلم و بردباری، عفو و گذشت از وظایفی است که باید نیرو انتظامی دنبال کند چرا که مراجعین آن‌ها جان و مال باخته هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: همراهی نیرو انتظامی به عنوان شمشیر برنده عدالت در احقاق وظایف دستگاه قضا ضروری است تا گامی در زمینه حفاظت از حق و عدالت برداشته شود.

حجت الاسلام قدرتی گفت: نیرو‌های انتظامی باید در کنار جهاد در برابر ناهنجاری‌ها، به جهاد با نفس اهمیت ویژه‌ای دهند چراکه هنوز در مرحله جهاد اصغر بوده و لازمه جلب اعتماد مردم، تهذیب نفس است.

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این نشست گفت: ناجا و قوه قضاییه مکمل یکدیگر هستند به گونه‌ای که هر کدام بدون طرف مقابل کارایی خود را از دست می‌دهد.

سردار مهدی محمودی افزود: نیروی انتظامی مطیع کامل قوه قضاییه است و با اطاعت از قوانین خاص و عام این قوه به برقراری نظم در جامعه کمک می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ وقت نباید برنامه‌ها و مشکلات جامعه به معضلات اجتماعی ختم شود و امنیت افراد را در اجتماع به خطر بیاندازد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: تامیین امنیت داخلی کشور از دغدغه‌های اساسی نیروی انتظامی است و حتم به یقین با هرگونه بی نظمی و ایجاد اختلال در نظم عمومی مبارزه خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به رتبه استان قزوین در امنیت اجتماعی، خاطر نشان کرد: استان قزوین جزو پنج استان با بیشترین امنیت کشور به حساب می‌آید.

سردار محمودی از قزوین به عنوان یک شاهراه ارتباطی در کشور یاد کرد و گفت: به همین علت بیشترین امار قاچاق کالا  مربوط به استان قزوین است و با افزایش قابل توجه کشفیات روبرو هستیم.

وی گفت: امسال در هفته نیروی انتظامی سامانه خدمات الکترونیک انتظامی راه اندازی شده است که تشخیص هویت فرد با سرعت و دقت بیشتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نشست مشترک دادگستری و نیروی انتظامی استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.