سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان غربی تشکیل شد

دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی؛امور اقتصادی استاندار و با حضور اسکندری دبیر و سایر اعضا در محل استانداری تشکیل گردید.

 اسکندری ؛رئیس سازمان تجارت صنعت معدن آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طبق هما هنگی‌های صورت گرفته در بین اعضای محترم ستاد تنظیم بازار استان بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا‌های اساسی توزیع روغن نباتی و برنج توسط فروشگاه‌های بزرگ صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در طی هفته گذشته مقدار ۱۳ تن گوشت گرم گوسفندی وارد و با اولویت پخش گوشت مذکور به شرکت تعاونی کارمندان، کارکنان، کارگران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کوروش با قیمت مصوب ۳۷۵۰۰ تومان در سطح ارومیه و شهرستان‌های تابعه توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مقدار ۵۰ تن گوشت منجمد جهت توزیع که، ۲۵ تن برای مصرف عموم و ۲۵ تن نیز برای مصارف دانشگاهی اختصاص و مابقی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عموم مردم اختصاص یافته و به محض تحویل در اختیار، آن‌ها قرار خواهد گرفت.

اسکندری افزود: در خصوص توزیع لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان از تعداد ۵۴۲۱ حلقه لاستیک دریافتی تعداد ۴۶۱۷ حلقه توسط سازمان راهداری و تعداد ۹۸ حلقه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع گردیده و مقدار ۷۰۶ حلقه آماده توزیع، موجود می‌باشد.

ایشان در آخر بیان کرد: با مقایسه عملکرد فوق نسبت به مدت مشابه دو هفته قبل به ترتیب ۲۴ درصد افزایش در بازرسی ها، ۸۸ درصد افزایش در تشکیل پرونده‌ها و ۱۷۸۶۱ درصد افزایش در ارزش ریالی پرونده‌ها را شاهد هستیم.

انتهای پیام / س خ

برگزاری جلسه به منظور ستاد تنظیم بازار در آذربایجان غربی

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.