سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه مطرح کرد؛

امروز کشور ما را در محاکم مختلف متهم می‌کنند

دهقانی با بیان اینکه نیروی انتظامی از ترانزیت موادمخدر به اروپا جلوگیری می‌کند، گفت: امروز کشور ما را در محاکم مختلف متهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسین دهقانی معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه در نهمین نشست خبری نیروی انتظامی با حضور سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین المللی که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی جدای از ملت نیست و در کنار ملت قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله چند بعدی و چند لایه‌ای است، گفت: نیروی انتظامی در هر کشوری نیرویی است که به صورت مستقیم با امنیت در ارتباط است.

دهقان با اشاره به اینکه امنیت در حوزه‌های اقتصای، سیاسی و اجتماعی بسیار مهم است، تصریح کرد: عوامل دورنی همچون اعتیاد و بیکاری می‌تواند عوامل داخلی را خدشه دار کند، همچنین عواملی چون دخالت نظامی، اشتغال و عدم احترام به حاکمیت دولت‌ها می‌تواند امنیت هر کشور را به خطر بیندازد.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران در ۴۰ سال گذشته به خاطر سیاست‌ها و عدم تأمین خواسته‌های قدرت‌های بزرگ مورد ناملایمتی‌ قرار گرفت، افزود: امنیت ایران همواره مورد هدف بوده است.

دهقانی ادامه داد: قدرت‌های بزرگ با اقداماتی همچون کودتا و جنگ 8 ساله به دنبال براندازی ایران بودند. در طول هشت سال دفاع مقدس ایران مورد تحریم‌های زیادی قرار گرفت و کشور عراق از سوی کشور‌های بزرگ حمایت می‌شد.

وی ادامه داد: آمریکا با همکاری برخی از کشور‌ها با تجزیه طلبی، ترور و تحریم در طول عمر انقلاب اسلامی به دنبال شکست ایران بود، اما ایران همواره سربلند بوده است.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه با ترور ۱۷ هزار نفر در ایران گفت: امروز تروریست‌ها حتی در آمریکا زندگی می‌کنند؛ امروز آمریکا، ایران را به عنوان کشوری که در سال‌های اخیر همواره با داعش و القاعده در جنگ بوده، حامی گرو‌های تروریستی می‌داند و به راحتی به تروریست مجوز تظاهرات بر علیه ایران می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز در مرز‌ها با مواد مخدر مبارزه و از ترانزیت آن به اروپا جلوگیری می‌کند، گفت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با موادمخدر ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز تقدیم و از ترانزیت موادمخدر به اروپا جلوگیری کرده است، این در حالی است که امروز کشور ما را در محاکم مختلف متهم می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.