سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد؛

کاهش 26 درصدی تصادفات درون شهری در اردبیل/ وجود 100 هزار همیار پلیس در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در شش ماهه نخست سالجاری تصادفات فوتی در حوزه ی درون شهری 26 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ آقا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در همایش همیاران پلیس در اردبیل افزود: با استفاده از ظرفیت همیاران پلیس در استان اردبیل و تلاش های شبانه روزی همکاران در راهنمایی و رانندگی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به 6 ماهه سال گذشته 26 درصد تصادفات فوتی در حوزه درون شهری کاهش داشته ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص رانندگی در استان و کشور و آمار تصادفات ضرورت دارد تا از ظرفیت همیاران پلیس در جامعه به نحو احسن بهره ببریم تا کمکی به ارتقای فرهنگ ترافیک باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 100 هزار همیار پلیس در سطح استان اردبیل وجود دارد که تلاش می شود از ظرفیت و توانایی های این ها برای قانونمندی خانواده ها و جامعه استفاده کنیم.

آقا محمدی افزود: همیاران پلیس که زیر 8 سال سن دارند بهترین شرایط سنی را دارا می باشند تا بتوانند پذیرش قانونمندی را یاد بگیرند چرا که این ها آینده سازان جامعه هستند و اگر از الان با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا باشند می توانند در آینده در جامعه فرد قانونمند باشند.

انتهای پیام/ح

کاهش تصادفات فوتی در اردبیل

برچسب ها: تصادفات ، همیار پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.