سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از مهم‌ترین ابعاد امنیت، بعد اجتماعی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت:یکی از مهم‌ترین ابعاد امنیت، بعد اجتماعی است که بسترساز انجام وظیفه سایر بخش‌هاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر علی حدادی سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در دیدار با سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نگاه تک بعدی به مقوله مهم امنیت، نگاهی ناقص خواهد بود گفت: نیروهای مسلح دست در دست هم تلاش می‌کنند امنیت را در تمام ابعاد مختلف برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

وی نیروی انتظامی را پرچم دار ایجاد امنیت در این بعد مهم قلمداد کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین ابعاد امنیت، بعد اجتماعی است که بسترساز انجام وظیفه سایر بخش‌هاست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) نیز موظف به ایجاد امنیت آسمان ایران اسلامی است که در راستای تحقق این وظیفه مهم، ارتباط تنگاتنگی با فرماندهی انتظامی استان دارد.

سردار مهدی معصوم بیگی نیز در این دیدار با مهم شمردن مأموریت قرارگاه پدافند هوایی در ایجاد امنیت آسمان ایران گفت: قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از ایران اسلامی است.

وی در ادامه معرفی مأموریت خطیر قرارگاه پدافند هوایی به مردم قدرشناس ایران اسلامی را لازم و ضروری خواند و گفت: امنیت بالا و قابل توجه آسمان ایران اسلامی مرهون تلاش پیوسته و بدون وقفه کارکنان غیرتمند قرارگاه پدافند هوایی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: علی‌رغم تلاش گسترده استکبار جهانی، امنیت همچون گوهری می‌درخشد و این مرهون ایثار و از خودگذشتگی آحاد نیروهای مسلح است که گوش به فرمان ولایت و تحت امر رهبر فرزانه انقلاب‌اند.

 

انتهای پیام/م

 

دیدارفرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی فرمانده انتظامی استان اصفهان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.