سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل صدا وسیما خراسان رضوی:

ولایت پذیری بسیج و تبعیت از ولی فقیه زمان مهمترین ویژگی بسیج است

مدیر کل صدا وسیما خراسان رضوی گفت: ولایت پذیربودن و تبعیت همه جانبه کلیه اقشار بسیج از، ولی فقیه زمان از مهمترین ویژگی بسیج است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در با تعدادی از فعالان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی مشهد گفت: نیرو‌های انقلابی در پیگیری مطالبات انقلاب از مسئولان و رسانه‌ها کماکان پیشرو و فعال هستند.

وی افزود: حرکت برای رضای خدا بدون طمع و منت، در راستای کمک به نظام مقدس اسلامی در همه عرصه‌ها و از جان، مال و آبروی خویش در این راه مایه گذاشتن از خصوصیات اقشار بسیج می‌باشد.
 
مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: در حقیقت بسیجیان ادامه دهنده واقعی راه شهدای جامعه اسلامی هستند و این تفکر خوشبختانه امروزه به دیگر کشور‌های اسلامی صادر شده است.

نصر پوربا بیان اینکه جوان بودن و حضور در صحنه علم و دانش و کانون نیرو سازی تخصصی برای آینده نظام و مملکت از ویژگی‌های بسیج دانشجویی است افزود: این دو ویژگی در جلوگیری از انحرافات و جریاناتی که قصد استفاده ابزاری از این محیط‌ها را دارند موثر و مفید است و می‌تواند ترویج دهنده افکار انقلابی و اسلام ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باشد.

نمایندگان قشر بسیج دانشجویی هم در این جلسه توقعات و مطالبات خود از رسانه ملی را در یک فضای گفتگوی صمیمانه و دوطرفه مطرح کردند که از مهمترین مطالب دانشجویان حاضر در این جلسه می‌توان به، پوشش برنامه‌های بسیج دانشجویی توسط رسانه استانی، حمایت رسانه از تریبون آزاد دانشجوئی و نیز انعکاس کرسی‌های آزاد اندیشی و درخواست آموزش جوانان بسیج دانشجویی در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام//ح. ص
 

نشست صمیمی مدیر کل صدا وسمای خراسان رضوی با فعالان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی مشهد 

برچسب ها: بسیج ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.