سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات غیاثی درباره اظهارات محسنی در برنامه نود

سخنگوی کمیته داوران درباره اظهارات خانم سمانه محسنی در برنامه نود به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدرضا غیاثی درباره اظهارات سمانه محسنی – کمک داور بین المللی فوتبال بانوان و اینکه چرا وی در  لیست بین المللی داوران 2018 قرار نگرفته است، مواردی را به شرح زیر اعلام کرد:

1-آخرین قضاوت خانم سمانه محسنی در مسابقات کشوری در تاریخ 20/12/95 دیدار خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان از سری مسابقات هفته بیست و دوم (آخر) لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل مسابقاتی 96-95 می باشد.      

2-آخرین قضاوت بین المللی ایشان در تاریخ 12/1/96 لغایت 31/1/96 مسابقات دور مقدماتی جام ملت های آسیا در کره شمالی بوده است.

3-نامبرده در تاریخ 11/6/96 لغایت 13/6/96 در کلاس پیش فصل لیگ برتر داوران و کمک داوران فوتبال بانوان شرکت کردند ولی در روز تست به دلیل اعزام به مسابقات در هفته بعدی به ایشان اجازه داده که تست آمادگی جسمانی را پاس نکنند و تست مسابقات آسیایی برای وی به عنوان تست پیش فصل منظور گردد. 

4- خانم محسنی به همراه قربانی به منظور حضور در مسابقات زیر 16 سال آسیا به میزبانی تایلند که در تاریخ 19/6/96 لغایت 1/7/96 شرکت کردند که متاسفانه ایشان در حین انجام تست آمادگی جسمانی دچار آسیب شده و به کشور بازگردانده شدند.

5- سمینار سالانه داوران و کمک داوران نخبه آسیا در تاریخ 28/8/96 لغایت 4/9/96 در دبی برگزار شد که ایشان با ارائه مدارک پزشکی تست آمادگی جسمانی را پاس نکردند.

6- تست نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال بانوان در تاریخ 6/10/96 دعوت شد ولی ایشان در این تست شرکت نکردند.

7- کنفدراسیون فوتبال آسیا از خانم ها سمانه محسنی و سلطنت نوروزی به منظور حضور در تست مجدد آمادگی که در تاریخ 8/12/96 لغایت 10/12/96 در مالزی برگزار شد که خانم نوروزی در این دوره حضور یافت و تست را با موفقیت پاس کردند ولی خانم محسنی با ارائه مدارک به فدراسیون و اعلام بارداری در تست شرکت نکردند. پیرو اعلام عدم حضور نامبرده در تست مجدد ، AFC طی نامه ای اعلام کرد از خانم محسنی تا پایان سال 2018 در مسابقات استفاده نخواهد کرد.

8- برای دوره MA Course فدراسیون فوتبال که در تاریخ 2/6/97 لغایت 6/6/97 برگزار شد از خانم محسنی دعوت شد ، نامبرده در این کلاس حضور پیدا کرد، اما  در تست های آمادگی جسمانی را به دلیل ارائه مدارک پزشکی  شرکت نکرد.

9-گفتنی است، خانم محسنی از سال 94 به بعد از حضور در تست های پیش فصل لیگ برتر و تست هایی که به منظور لیست بین المللی از داوران گرفته شده با طرح دلایل مختلف از قبیل جراحی بینی، پا درد به دلیل انحراف کشکک زانو و غیره امتناع کرده است.


بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

واکنش فغانی به خبر محرومیتش از قضاوت فینال جام جهانی چه بود؟

مدیر بخش توسعه دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران یکی از قدرت های برتر داوری آسیاست


انتهای پیام / 
 

اظهارت غیاپی درباره حرف های سمانه محسنی 

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سرباز وطن
۲۲:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
من حرف هاشو شنیدم توی برنامه نود معلوم بود حق باهاش نیست.
آخه تست ندادن واسه عمل بینی،
ورزش حرفه ای و این همه پز زنانه.....‌؟!؟!