سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح وارد کرمانشاه شد

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در راس هیاتی نظامی و انتظامی به منظور بازدید از مرزهای استان وارد کرمانشاه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار سرلشکر محمد باقری دقایقی پیش وارد کرمانشاه شد و در بدو وردش به این استان ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی هدف از سفرش را سرکشی به مرز‌ها و بازدید از فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در استان عنوان کرد و گفت: بحمد الله در مرز‌های کشور امنیت کامل برقرار است و هیچ مشکلی در مرز‌های کشور به ویژه مرز‌های غربی نداریم .

وی ضمن تاکید بر فراهم شدن تمامی امکانات در مرز‌ها غربی و جنوبی برای تردد آسان و بدور از خطر زوار  بیان کرد: ستاد نیرو‌های مسلح طبق برنامه ریزی کامل در این ایام در مرز‌های غربی و مرز‌های مهران شلمچه و چذابه در خدمت زائران خواهد بود و اگر چنانچه دولت عراق هماهنگ شود زیر ساخت‌ها و پیش بینی‌های لازم در مرز خسروی هم صورت گرفته است و همکاران ما در نیروی‌های مسلح همه آماده خدمت رسانی و کمک به زائرران اربعین هستند.

وی همچنین به قوای پهبادی نیرو‌های مسلح در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از ابر قدرت‌های مسلم در این نوع تکنولوژی است.

سرلشگر باقری   بیان کرد: استفاده از این تکنولوژی در زمان دفاع مقدس آغاز شد و توسعه آن تا به امروز ادامه داشته است و امروز در ابعاد مختلف شناسایی و عملیات به عنوان بازویی توانمد به کمک نیرو‌های مسلح آمده است .

وی در پایان از تولید نسل جدید این تکنولوژی در ایران خبر داد و گفت: نسل جدید این پهباد‌ها در حال تحقیقات و تولید است که به مرور به ملت شریف ایران اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز


فراهم شدن تمامی امکانات در مرز‌ها غربی و جنوبی برای تردد آسان و بدور از خطر زوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.