سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال بیش از ۱۵۵ طرح به جشنواره تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در آبان سال جاری گفت: بیش از ۱۵۵ طرح و ایده نمایشی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با توجه به اهمیت اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و در راستای برنامه های بنیاد فرهنگی وهنری امام رضا(ع) نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در دستور کار قرار دادیم .

وی افزود: بدین منظور با انتشار فراخوان مبنی بر برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان، بیش از ۱۵۵ طرح و ایده نمایشی به دبیر خانه جشنواره از سوی متقاضیان ارسال شد .

اسحاقی تصریح کرد:که از این تعداد طرح ارسالی پس از بررسی 92 طرح برای ارسال فیلم به دبیرخانه بر گزیده شدند و در حال حاضر 56 اثر در قالب فیلم ازسوی متقاضیان شرکت در جشنواره به دبیر خانه ارسال شده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: آثار ارسال شده ،شنبه ۲۱ مهر و یک شنبه ۲۲ مهر توسط هیئت بازبینی جشنواره مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از آن آثار برگزیده نهایی طی یک رقابت از ۲۷ تا ۳۰ آبان شاهد برگزاری این جشنواره در جنوب کرمان هستیم.


انتهای پیام/س

 

جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.