سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۳۰ میلیون تومانی نیکوکاران بجستانی به جشن عاطفه‌ها

نیکوکاران، موسسات خیریه، نهاد‌های دولتی و خصوصی شهرستان بجستان ۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد مرتضوی سرپرست کمیته امداد بجستان با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی، گفت: جشن عاطفه‌ها و فعالیت‌های نیکوکاری علاوه بر کمک‌های مادی، فرهنگ انفاق و احسان را ترویج می‌دهد.

وی زنده نگه داشتن حس نوع دوستی و تقسیم کردن شادی را یکی از آثار کمک کردن دانست و افزود: کمک کردن به هم نوع برای هر دوطرف فایده دارد؛ یکی مشکلش رفع می‌شود و دیگری تکلیف الهیش را در مقابل نیازمندان ادا می‌کند.

مرتضوی ادامه داد: در جشن عاطفه‌ها سال گذشته ۳۴ میلیون تومان جمع آوری شده بود که  امسال مبلغ ۳۰ میلیون تومان، بیش‌تر در قالب غیرنقدی و با مشارکت موسسه خیریه انصار الحجه (ع)، سپاه و اداره اوقاف انجام گرفته است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان بجستان در پایان از همه خواست تا در امر خیر و کمک به کمیته امداد مروج باشند و گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد #۵۱۲۰*۸۸۷۷۹* از تلفن همراه خود پرداخت کنند.

 شهرستان بجستان حدود ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد که برخی نواحی آن دارای ضریب محرومیت شش است.

انتهای پیام// م. ط
 

افزایش مشارکت نیکوکاران بجستانی در جشن عاطفه ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.