سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

جعفری:خوشحالم شرمنده مردم ایران نشدم

جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات جودوی پاراآسیایی با غلبه بر حریف هندی خود، به مدال برنز رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید جعفری جودوکار کشورمان پس از کسب مدال برنز در بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 گفت: خوشحالم شرمنده خانواده و مردم ایران نشدم و در بخش انفرادی روی سکو رفتم.

وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات برای آماده سازی جودوکاران توسط فدراسیون نابینایان فراهم شده بود اظهار داشت:مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و  یوسف زاده سرمربی تیم، سعی کردند امکانات لازم و اردو های تمرینی زیادی را برای ما مهیا کنند. جعفری ادامه داد: تنها در زمینه برگزاری اردو های برون مرزی دچار کمبود بودیم و نتوانستیم در کمپ های تمرینی و تورنمنت های بین المللی حضور یابیم.

جعفری تصریح کرد: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی و روحی از همه تیم ها بالاتر است اما به علت اینکه تجربه رقابت های برونمرزی ما کم است، در مسابقات با مشکل روبرو می شویم و به تجربه حریفان خود میبازیم.

جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان اظهار داشت: همین تیم ازبکستان که توانسته سه طلا از چهار وزن را از آن خود کند، در کمپ های تمرینی متعدد از جمله کمپ های ژاپن و کره جنوبی شرکت کرده و با آماده سازی خوبی در مسابقات پاراآسیایی حاضر شده است. امید جعفری که سابقه مدال طلای تیمی و برنز انفرادی مسابقات پاراآسیایی 2014 اینچئون و مدال نقره رقابت های آسیایی را در کارنامه خود دارد در پایان گفت: پنجشنبه مسابقات بخش تیمی برگزار می شود و امیدوارم بتوانیم راهی فینال مسابقات شویم.

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان ایران تا کنون موفق به کسب سه مدال برنز در 4 وزن شده است.
روز گذشته میثم بنی طباء در -60 کیلوگرم و رضا غلامی در -66 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بودند.


بیشتر بخوانید: گردن آویز برنز جودو نابینان به جعفری رسید

معابی: شانس های اصلی مدال طلا در جودوی نابینایان فردا روی تاتامی می روند

جودوکاران نابینای کشورمان از رسیدن به فینال بازماندند


انتهای پیام/

اظهارات جعفری پس از کسب مدال برنز در جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.