سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض کامیون‌داران از سودجویان جداست

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با حضور در محل فرمانداری زرند با حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات راه‌های برون شهری زرند بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خنجری فرماندار شهرستان زرند در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: نقش مجموعه پرتلاش راهداری در شرایط بحرانی قابل درک و با ارزش است و خدمات شبانه روزی کارکنان این اداره در فصل گرم و سرد سال جهت سهولت در رفت و آمد ستودنی است.

فرماندار زرند با بیان اینکه در روز‌های اخیر با بالا رفتن نرخ ارز و به دنبال آن بالا رفتن قیمت برخی از لوازمات مصرفی کامیون داران و در راس آن‌ها قیمت لاستیک، شاهد اعتراضاتی از سوی رانندگان زحمتکش صنف کامیون داران در سطح شهرستان بودیم که طی هماهنگی که با راهداری استان و سازمان صنعت و معدن انجام شد، مقرر گردید تا لاستیک با قیمت دولتی در اختیار انجمن صنفی کامیون داران قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه توزیع لاستیک بر اساس و اولویت با رانندگانی است که دارای کارت هوشمند، بارنامه و بیشترین مقدار شماره پیمایش باشند، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۴۰ حواله لاستیک به نرخ دولتی در بین کامیون داران برون شهری زرند توزیع شده است، ولی متاسفانه سهمیه لاستیک تخصیصی به شهرستان از سوی استان به شدت پایین میباشد که همینجا از جنابعالی درخواست مساعدت در این مورد را داریم.

وی در ادامه افزود: اعتراض کامیون داران از سودجویان جداست و رانندگان همواره در صف اول حمایت از نظام بوده‌اند، اما متأسفانه برخی سودجو‌ها و زیاده خواهان و رسانه‌های دشمن از اعتراض مسالمت‌آمیز رانندگان سوءاستفاده مینمایند تا بتوانند به نظام ضربه وارد کنند.

نماینده عالی دولت در ادامه به وضع نابسامان برخی از راه‌های مواصلاتی شهرستان بخصوص راه‌های روستایی اشاره نمود و گفت: تمامی مسئولین کمبود اعتبارات و تسهیلات دولتی را احساس مینمایند، ولی حفظ جان مردم باید در اولویت کار قرار گیرد.

وی افزود: گردنه ده علیرضا زرند یکی از نقاط و محور‌های پرحادثه استان کرمان بود که خوشبختانه با افزایش پهنا واحداث باند کند رو و بهره برداری روشنایی این محور به طول ۴ کیلومتر، شاهد ارتقاء ایمنی وکاهش تصادفات و تلفات انسانی و مادی حاصل از آن بودیم که امید است باقی مانده روکش آسفالت و تعریض این گردنه تا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به طول ۵ کیلومتر، در دستور کار جدی راهداری استان قرار گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان نیز در این دیدار گفت: باور ما این است که فرمانداران و مسئولین ادارات راهداری سراسر استان، دو چشم بینا و قابل اعتماد اداره کل راهداری است.

وی افزود: کارشناسان این اداره کل اقدام به تهیه برنامه نرم افزاری نموده اند که بر اساس آن کارکرد ناوگان حمل و نقل مشخص و مطابق با آن حواله دریافت لاستیک با نرخ دولتی اولویت بندی شده و از طریق انجمن‌ها به متقاضیان داده خواهد شد.

حاج سید علیخانی با اشاره به این مطلب که هدف از این اقدام شفاف سازی لاستیک موجود با تعداد تقاضا بوده افزود: سالانه حدود ۸۰ هزار حلقه لاستیک مورد نیاز ناوگان عمومی حمل ونقل کالای استان می‌باشد.

حاج سید علیخانی تاکید کرد: با استفاده از تمام قوا و ظرفیت‌ها برای تحقق خواسته‌های به حق رانندگان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

حفظ جان مردم باید در اولویت کار قرار گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.