سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ نیز پس از چند روز سکوت از ناپدید شدن خاشقجی نگران شد

بالاخره ترامپ نیز پس از گذشت یک هفته از ناپدید شدن و انتشار خبر قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه از گزارش‌هایی که درباره ترور جمال خاشقجی داده می‌شود ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت، از گزارش‌هایی که درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی در ترکیه داده می‌شود نگران است.

در همین حال ­شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر نیز گزارش داد، پل رایان رئیس کنگره آمریکا درباره ترور روزنامه نگار منتقد سعودی گفت، گزارش‌هایی که درباره جمال خاشقجی وجود دارد، موجب نگرانی است.

همچنین باب کورکر سناتور ارشد جمهوری‌خواه در واکنش به این حادثه در حساب توئیتری خود نوشت: «فکر و ذهن ما با جمال خاشقجی و خانواده او و همچنین همکارانش در روزنامه واشنگتن پست است. من درباره مساله ناپدید شدن خاشقجی با سفیر سعودی در آمریکا شخصا صحبت کردم. ضمن اینکه منتظر اطلاعات بیشتری هستیم باید بگویم که ما به هر دولتی که روزنامه نگاران را هدف قرار می‌دهد پاسخ مقتضی خواهیم داد.»

این درحالی است که یک هفته از ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار برجسته سعودی و ستون‌نویس روزنامه واشنگتن پست پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول برای ثبت ازدواج خود و سپس خبر قتل او بعد از چند روز، می‌گذرد.

انتهای پیام/

رئیس کنگره آمریکا درباره ترور جمال خاشقجی ابراز نگرانی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
ترامپ نادان تو یکی حرف نزن و درمورد این نظر نده همه آتیشا از تو خبث بلند میشود لابد از جنایتهای یمن هم خبر نداری نه ترامپ ای جنایتکار خبیث لعنت بر تو .....
علی
۱۳:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
واقعا متاسف شدم لعنت بر ال سعود انشالله تروریست ها دستگیر وبه جرم خود اعتراف کنند.
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند.
م
۰۹:۰۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
لعنت بر تروریست و السعود