سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

نمایندگان مجلس از تولیدات داخلی حمایت می‌کنند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس از تولیدات داخلی حمایت می‌کنند و تمام تلاش خود را برای حراست از آن در حیطه قوانین مجلس انجام می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ نادر قاضی‌پور در حاشیه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: با توجه به حکم رهبری، تولید و مصرف کالای ایرانی حکم ناموس کشور را دارد و حفظ و حراست از آن بر همه واجب است.

وی اظهار داشت: ایران با توجه به تحریم‌های چهل ساله و قرار گرفتن در عرصه جنگ هشت ساله به راحتی می‌تواند با همدلی و حمایت از ولایت فقیه از تحریم‌های پوشالی دولت‌های ظالم جهان عبور کند.

این نماینده مجلس گفت: دردنیا هیچ دولتی وجود ندارد که این مدت تحت تحریم و کودتا‌های مختلف کشور آمریکا قرار گرفته باشد و موفق از این امتحانات بیرون آماده باشد.

قاضی پور اضافه کرد: تنها راه رهایی از این مشکلات تبعیت از حکم حکومتی رهبری معظم می‌باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصویب قانون اف‌ای تی اف ممکن است برای چند روز موفقیت آمیز باشد، ولی در طولانی مدت به ضرر انقلاب و اسلام است و نوعی محدودیت برای ارکان کشور ایجاد می‌کند.

وی گفت: تحریم‌های آبان ماه در واقع تاثیر چندانی نخواهد داشت، ولی با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان انقلاب، دودش بیشتر از آتش تحریم است.

انتهای پیام/

نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.