سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاهی به منظور آمادگی بیشتر برای جشنواره سوره

کارگاه یک روزه شعر و داستان به منظور آمادگی بیشتر برای جشنواره جوان سوره، امروز با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین ملکی رئیس حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه کارگاه یک روزه شعر و داستان برای آمادگی بیشتر شرکت کنندگان در شانزدهمین جشنواره جوان سوره امروز با حضور بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده در کرمان برگزار شد، گفت: ۴۰ نفر در کارگاه شعر و بیش از ۶۵ نفر در کارگاه داستان نویسی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در آستانه جشنواره شعر و داستان سوره به منظور ارتقای کیفی آثار هنرمندان حوزه ادبیات انقلاب به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمان برگزار شدند، افزود: در این کارگاه کسانی که برای جشنواره سوره اثر ارسال کردند و علاقمندان حضور دارند.

ملکی افزود: این دو کارگاه با حضور علیرضا قزوه و منیژه آرمین، شاعر و نویسنده کشوری در دو حوزه شعر و داستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان برگزار شد.

شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، امسال ۲۷ و ۲۸ آبان در دو بخش شعر و داستان در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره جوان سوره هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار و شاعران و نویسندگان جوان از سراسر کشور آثار خود را با موضوعات انقلاب اسلامی به این جشنواره ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/ی

جشنواره جوان سوره آبان ماه در تهران برگزار می شود

برچسب ها: شعر ، اخبارفرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.