سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس فدراسیون فوتبال:

ما علاوه بر اداره فوتبال از نابسامانی‌ها و بزهکاری جوانان جلوگیری می‌کنیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما علاوه بر اداره فوتبال از نابسامانی‌ها، ناهنجاری‌ها و بزهکاری جوانان با آوردنشان به ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کنیم، اما مجلس و دولت برای آن منابعی تعریف نکرده و کمکی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مراسم نشست هم اندیشی اهالی فوتبال استان فارس ، هیات فوتبال فارس را یکی از برترین‌های کشور عنوان کرد و تصریح کرد: انتخاب غلامعلی هنرپیشه به عنوان رییس جدید هیات فوتبال استان که یکی از مدیران موفق ما بوده برای چهار سال آینده، نشان از اعتماد شما و کار آمدی وی است، اما باید فارس برای داشتن یک تیم در لیگ برتر تلاش کند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم برق که از تیم‌های قدیمی ایران محسوب می‌شد متاسفانه دیگر نامی از آن نیست که این نقطه ضعفی برای فوتبال فارس به حساب می‌آید.

مهدی تاج بیان کرد: ما علاوه بر اداره فوتبال از نابسامانی‌ها، ناهنجاری‌ها و بزهکاری جوانان با آوردنشان به ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کنیم، اما مجلس و دولت برای آن منابعی تعریف نکرده و کمکی نمی‌کند و تاکنون از منابع دولتی کمکی نیز نگرفته ایم.

وی افزود: امیدوارم یک قشقایی یا یک برق با تماشاگر در سال‌های آینده در لیگ برتر داشته باشیم و ورزشگاه پارس یا حافظیه خالی از تماشاگر نباشد و فوتبال شادی و نشاط اجتماعی را برای همه به ارمغان می‌آورد و بیانگر این موضوع جام جهانی است که مردم با نتایج تیم ملی به خیابان‌ها ریخته و شاد بودند.

هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس هم در مراسم نشست هم اندیشی اهالی فوتبال استان فارس گفت: امروز مجمع فوتبال استان به بنده و برنامه‌هایی که در دست دارم اعتماد کردند که در اینجا تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در این چهارسال از مسیری که برای پیشرفت فوتبال استان داشتیم منحرف نشدیم، اما نقاط ضعفی هم داشتیم که با کمک شما پیشکسوتان، داوران و مسئولین در صدد رفع آن بر خواهیم آمد.

رییس هیات فوتبال استان فارس بیان کرد: در بخش داوران بویژه در بخش فوتبال پتانسیل بالایی داریم که هنوز به حق واقعی خود نرسیده اند و در حقشان کوتاهی شده است و می‌توانستند در سطح اول فوتبال کشور قضاوت کنند.

هنرپیشه افزود: در بخش بانوان سلطنت نوروزی بهترین داور فوتبال ایران و زری فتحی برترین داور فوتسال را داریم و در بخش استعدادیابی، بیش از ۲۰ بازیکن را به رده‌های ملی معرفی کرده ایم، اما ایرادی که بر ما وارد است در بخش اطلاع رسانی بوده که به امید خدا در چهارسال پیش رو مشکلات را رفع می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: جلسه امروز برای شنیدن مشکلات اهالی فوتبال و فوتسال استان برگزار شد تا رییس فدراسیون فوتبال صحبت‌های شما پذیرا باشد و در بخش دیگر این مراسم از پیشکسوتانی تقدیر کنیم که همیشه مغفول ماندند و آن طور که باید و شاید به آن‌ها توجه نشده است.

کامیاب افزود: در برهه‌ای از زمان قرار داریم که جوانان ما درخطر آسیب‌های روحی و روانی هستند و مسئولان وظایف خطیری دارند از بروز این مشکلات جلوگیری دارند و برایشان امکانات و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: در حوزه فوتبال توسعه چمن‌های مصنوعی را داشتیم و در حوزه ترم افزاری یکی از تلاش‌های ما داشتن یک تیم در لیگ برتر بوده که برای این هدف چهار و نیم میلیارد تومان خرج کردیم در صورتی که ردیف بودجه‌ای برای ادارات و دولت برای هزینه در ورزش حرفه‌ای تعریف نشده بود.

کامیاب خبر خوبی هم برای اهالی فوتبال فارس داشت و در این نشست گفت: مصوبه‌ای گرفتیم که تیم برق شهرداری را راه اندازی کنیم و تیم فوتبال بانوان هم با حمایت شهرداری در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت کند که در مراسمی پیراهن این تیم با حضور اسکندرپور شهردار شیراز رونمایی می‌شود.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم در این جلسه گفت: امیدوارم در چهار سال پیش رو با تشکیل کارگروه‌ها به رشد فوتبال و‌فوتسال استان کمک کرد چرا که در چهارسال گذشته این مسئله رعایت نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: سال هاست از داشتن صندوقی برای حمایت از پیشکسوتان محروم هستیم و امیدوارم این مسئله نیز برطرف باشد و چهارسال آینده، سال‌های شکوفایی فوتبال و‌فوتسال بخصوص در بهش بانوان باشد.

سلطنت نوروزی برترین داور فوتبال بانوان ایران هم از مشکلات ایاب و ذهاب داوران گلایه کرد و بیان کرد: امسال اعلام مردند داوران نمی‌توانند ایاب و ذهاب خود را با هواپیما انجام دهند و باید زمینی صورت گیرد که برای ما زنان مشکل است و از جناب تاج رییس فدراسیون فوتبال تقاضا دارم مشکلات ما را حل کنند.

در پایان این مراسم از ۱۸ مربی، داور، بازیکن و پیشکسوت فوتبال استان فارس تجلیل بعمل آمد و جام قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور توسط تاج ریاست فدراسیون فوتبال به تیم پارس آرا شیراز اهدا شد.

انتهای پیام/ن

نشست هم اندیشی اهالی فوتبال استان فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.