نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

علی اصغر گروسی مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: نمایش «چمدان» اثر علیرضا داننده فرد از شیراز، نمایش «آممدلی» اثر علیرضا اسدپور از کازرون و نمایش «داعش» اثر سعید نظری از شیراز به عنوان آثار برگزیده جشنواره بدون اولویت برای شرکت در سیزدهمین جشنواره سراسری بچه‌های مسجد انتخاب شدند.

وی افزود: در بخش نویسندگی مهدی رعیت‌پیشه به خاطر نمایش «مژده» شایسته تقدیر شناخته شد و سید محسن حسینی برای نمایش «من زنده نیستم»، علیرضا اسدپور برای نمایش «آممدلی» و مرضیه شاهدی برای نمایش «چمدان» به ترتیب سوم تا اول شدند.

گروسی ادامه داد: در بخش کارگردانی مهدی نادری برای نمایش «از حماسه تا اسطوره» شایسته تقدیر شناخته شد و عبدالله پناهی برای نمایش «فانوس»، کامران آرایش برای نمایش «عتیقه» مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی بیان کرد: در همین بخش سعید نظری برای نمایش «داعش» و علیرضا داننده فرد برای نمایش «چمدان» به ترتیب به رتبه‌های دوم و اول دست یافتند.

گروسی گفت: در بخش بازیگری مرد تقدیر ویژه پیشکسوتان به نصرالله شاکری برای نمایش از «اسطوره تا حماسه» تعلق گرفت و محمد مردانی برای نمایش «فانوس» و محمدعلی کاکه دودمان برای نمایش «روبه» مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد اظهار داشت: لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره برای بازیگری اول مرد به علیرضا داننده فرد برای نمایش «چمدان» تعلق گرفت و لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره برای بازیگری دوم مرد به طور مشترک به کامران آرایش کشکولی برای نمایش «داعش» و سعید نظری برای نمایش «داعش» تعلق گرفت.

به گفته وی، بازیگری سوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به سید محسن حسینی برای نمایش من زنده نیستم تعلق گرفت.

گروسی افزود: در بخش بازیگری زن تقدیر ویژه پیشکسوتان به شمسی شفیعی برای بازی در نمایش «عتیقه» تعلق گرفت و از شبنم پرویزی برای نمایش «این قصه برای نخوابیدن است» و مریم السادات رحمانی برای نمایش «غربت غریب» تقدیر شد.

وی بیان کرد: در این بخش جایزه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره برای بازیگری اول زن به زهرا کارگر برای نمایش «تمام سخنم درد می‌کند» تعلق گرفت.

گروسی تصریح کرد: همچنین رتبه دوم بازیگری زن به همراه جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره به لیلا ملایری برای نمایش «آممدلی» از شهرستان کازرون تعلق گرفت.

وی ادامه داد: رتبه سوم بازیگری زن به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به مریم یاقوتی برای نمایش «گزارش یک تابوت» و سما زارع برای نمایش «عتیقه» تعلق گرفت.

گروسی اظهار کرد: در بخش موسیقی جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره به محمود رجایی برای نمایش از «اسطوره تا حماسه» تعلق گرفت.

وی گفت: حمزه کاظمی برای نمایش «داعش از فیروزآباد» در بخش طراحی گریم جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد.

دبیر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد تصریح کرد: لوح تقدیر جشنواره دربخش طراحی لباس جایزه نقدی به زهرا رزبان برای نمایش «آممدلی» از شهرستان کازرون اعطا شد و در بخش طراحی صحنه جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره را حامد چابک برای نمایش «فانوس» از شهرستان فیروزآباد دریافت کرد.

نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندانی از ٦ شهرستان استان فارس در شهرستان فیروزآباد برگزار شد.
انتهای پیام/ر

برترین‌های جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

برچسب ها: تئاتر ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار